eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane związane z modernizacją i wymianą pokryć dachowych - 4 zadania częściowe.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z modernizacją i wymianą pokryć dachowych – 4 zadania częściowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z modernizacją i wymianą pokryć dachowych – 4 zadania częściowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a1d875-f847-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowy remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym w Leśniczówce, nr inw. 8_165I, obręb Buszyce

1.1.3 Modernizacja dachu (wymiana eternitu) na budynku garażowym, nr inw 115/081, obręb Dzbańce;

1.1.4 Modernizacja dachu (wymiana eternitu) na 2 budynkach magazynowych, nr inw 342_132 i 9_131A, obręb Rożnów;

1.1.6 Modernizacja dachu (wymiana eternitu) na magazynie ziemniaków, nr inw 136/9, obręb Dzbańce,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.7.2022.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 622266,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną w budynku magazynu ziemniaków nr inw. 136/9 na dz. nr 25/4 obręb Dzbańce, powiat Głubczycki, woj. opolskie.
2) Ogólny zakres robót
Do płatwi stalowych należy zamocować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C27, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej – kolor ustalony z Zamawiającym. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamiającemu. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 150mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 120mm. Rury spustowe należy montować nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku).
3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6A do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7A do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8A do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3A do swz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.5.) Wartość części: 150262,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną w budynkach magazynowych nr inw 342_131 raz 9_131A na działce nr 381/3 obręb Rożnów, powiat kluczborski, woj. opolskie.

2) Ogólny zakres robót

W obu budynkach projektuje się wymianę pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi. Jako nowe pokrycie proponuje się zastosowanie blachy trapezowej powlekanej w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Zaleca się zastosowanie blachy typu T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej. W hali większej przed montażem blachy należy do płatwi żelbetowych zamontować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C27, impregnowane. Łaty montować do płatwi łącznikami systemowymi co 30cm. Do tak przymocowanych płatwi należy montować wg. instrukcji producenta pokryć dachowych blachę trapezową.
W hali mniejszej do płatwi stalowych należy zamocować zamontować łaty o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 40x50mm wykonane z drewna iglastego klasy C27, impregnowane. Pokrycie wykonać z blachy typu T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej – kolor ustalony z Inwestorem. Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Inwestorowi.
W obu halach należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 150mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 120mm. Rury spustowe należy montować w hali większej nie rzadziej niż co 15,00m (pierwsza i ostatnia rura spustowa – przy szczytach budynku). W hali mniejszej należy wykonać min. 4 rury spustowe o średnicy jak powyżej.
Prace obejmują również daszki naj wejściami do budynku.
Wykonawca będzie mógł rozpocząć wykonywanie robót budowlanych od 16.11.2022r.

3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6B do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7B do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8B do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3A do swz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.5.) Wartość części: 263347,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.
2) Ogólny zakres robót

DACH – POKRYCIE DACHÓWKĄ
 demontaż istniejącego pokrycia dachowego,
 ocena stanu technicznego konstrukcji dachowej,
 ewentualne wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej np. poprzez nabicie obustronne desek o gr. 32mm grubości,
 wymiana łacenia oraz wykonanie folii wstępnego krycia,
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki w kolorze ceglastym z blachy stalowej powlekanej,
 przemurowanie kominów do wysokości połaci dachowej na cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo wapiennej,
 istniejące naświetla wymienić na nowe wyłazy dachowe typu zimnego o wym. 45x76mm,
 wykonać nowe obróbki blacharskie – obróbkę komina, obróbkę połączenia połaci dachowej z bryłą wyższą, wykonać pasy nadrynnowe (blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,55mm),
 montaż nowych rynien półokrągłych o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm (na każdą połać przypadać powinny min. 4 rury spustowe),
 wykonanie od strony wejścia do budynku (elewacja ogrodowa) płotków śniegowych,
 wykonanie wejścia na kominy poprzez zamontowanie od strony szosy stopni kominiarskich od okapu do komina, a następnie montaż przy kominie ławy kominiarskiej (projektuje się wejście na połać dachową z drabiny, z poziomu terenu do okapu, a następnie systemem komunikacji dachowej),

DACH – POKRYCIE PAPĄ
 zerwanie pokrycia dachowego z papy na całej powierzchni dachu,
 dokonanie ponownej oceny stanu technicznego odkrytego deskowania oraz konstrukcji więźby dachowej (wstępnie zakłada się konieczność wymiany 25% deskowania oraz 25% wymiany konstrukcji więźby dachowej na nową),
 wymiana rynien na nowe, półokrągłe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm,
 wykonanie nowego wyłazu dachowego do dachów płaskich,
 remont komina – przemurowanie na wysokości powyżej połaci dachowej z cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo-wapiennej,
 wykonanie nowych obróbek blacharskich – na połączeniu komina i połaci dachowej oraz wykonanie nowych pasów nadrynnowych, ,
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w dwóch warstwach (na welonie, SBS).
3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6C do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7C do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8C do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3B do swz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 99565,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną w budynku garażowym nr inw. 115/081 na dz. Nr 344/1 obr. Dzbańce, powiat głubczycki, woj. opolskie.

2) Ogólny zakres robót

W budynku projektuje się wymianę pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi. Jako nowe pokrycie proponuje się zastosowanie blachy trapezowej powlekanej w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Zaleca się zastosowanie blachy typu T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej. Wraz z montażem nowego pokrycia należy nabić nowe łaty o wymiarze 40x50mm wykonane z impregnowanego drewna iglastego klasy min. C27.
Należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Inwestorowi. Należy wykonać nowe rynny i rury spustowe. Rynny wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i o średnicy 150mm. Rury spustowe wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55mm i średnicy 120mm. Rury spustowe należy montować w po obu stronach okapu przy szczytach – sumacyjnie 4szt.
Wykonawca będzie mógł rozpocząć wykonywanie robót budowlanych od 16.10.2022r.
3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6D do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7D do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8D do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3A do swz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.5.) Wartość części: 109090,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli: „wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 została wybrana oferta Wykonawcy Zakład Remontowo-Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież. W związku z powyższym, Zamawiający pismem wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 17 sierpnia br. Wykonawca przed podpisaniem umowy tj. w dniu 16 sierpnia br. za pośrednictwem poczty elektronicznej powiadomił Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności oraz art. 255 pkt 7 ustawy Pzp z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194781,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270282,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341314,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404758,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341314,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371897293

7.3.3) Ulica: Pcim

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-432

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341314,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ”.
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, z których oferta Wykonawcy X-LAGOR Andrzej Rogalski z ceną 146 859,59 zł brutto została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp. Kolejna oferta Wykonawcy Wacławski Grzegorz Usługi Budowlane z ceną 229 336,60 zł brutto przewyższa kwotę tj. 107.530,93 zł brutto, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dlatego też, mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146859,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229336,60 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151609,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194339,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194339,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371897293

7.3.3) Ulica: Pcim

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-432

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151609,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.