eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug dezynsekcji i dezynfekcji w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Wcze¶niak" w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2023-08-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug dezynsekcji i dezynfekcji w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej „Wcze¶niak” w P³ocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug dezynsekcji i dezynfekcji w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej „Wcze¶niak” w P³ocku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b42331d5-3031-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00333863

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035247/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.140 ¦wiadczenie us³ug dezynsekcji i dezynfekcji w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Wcze¶niak" w P³ocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust.
2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania
przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10.9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
10.10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
10.11. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO – W CELU ZWI¡ZANYM Z
POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM
22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa,
22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
iod@pw.edu.pl,
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym
postêpowaniem,
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa
Pzp”,
22.1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowego w zakresie procedury maj±cej na celu wy³onienie wykonawcy, a w
efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie
procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych,
takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich
udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników, itp.,
22.1.6. jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiaj±cy
wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ przez wykonawcê,
22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy,
22.1.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z niniejszego
postêpowania i zawartej umowy w wyniku tego postêpowania. Ponadto dane te bêd± archiwizowane zgodnie z rozporz±dzeniem
prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), bêd±cym aktem
wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.),
22.1.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, (...)
Pozosta³e informacje znajduj± siê w pkt 22 w I Rozdziale SWZ oraz w za³±czniku nr 4 do projektowanych postanowieñ umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.261.36.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „¦wiadczenie us³ug dezynsekcji i dezynfekcji w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej „Wcze¶niak” w P³ocku”.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do warto¶ci 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i mo¿liwo¶æ rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wynagrodzenie za realizacjê us³ug podobnych bêdzie indywidualnie ustalane z Wykonawc± us³ug podstawowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu spe³niali warunki,
o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
7.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.2. posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykona³ co najmniej 1 us³ugê z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadaj±c± swoim rodzajem
i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia; tj. dezynsekcji lub dezynfekcji, o warto¶ci nie mniejszej ni¿
2 500,00 z³ brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na za³±czniku nr 2 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp) – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania us³ug przez poszczególnych wykonawców (na podstawie art. 117 ust. 4) na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.5. O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia zgodnie z przepisem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do Rozdzia³u II SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na za³±czniku nr 2 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp) – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania us³ug przez poszczególnych wykonawców (na podstawie art. 117 ust. 4) na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.2.1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz musi potwierdzaæ w szczególno¶ci spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. Instrukcji dla Wykonawców oraz ma byæ za³±czony na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do Rozdzia³u II SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

8.5.1. Formularz Oferta stanowi±cy Rozdzia³ II SWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy;
8.5.2. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy braku podstaw
wykluczenia powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.1.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
8.1.2. Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa
oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z pó¼n. zm.)
– je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
2. W przypadku wej¶cia w ¿ycie przepisów prawa skutkuj±cych zmianami, o których mowa w ust. 1, ka¿da ze Stron, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych te zmiany, mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony o wprowadzenie odpowiednich zmian w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy:
1) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, mo¿e odnosiæ siê wy³±cznie do tych Zamówieñ do których zgodnie z przepisami prawa zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia uzasadniona zaistnieniem przes³anek o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3, 4 bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê z powodu tych przes³anek.
3. Podstaw± do wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 bêdzie przedstawiana ka¿dorazowo Zamawiaj±cemu wyczerpuj±ca kalkulacja kosztów Wykonawcy uwzglêdniaj±ca wp³yw wej¶cia w ¿ycie przepisów skutkuj±cych tymi zmianami na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia stosownej kalkulacji oraz jej udokumentowania na pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania ¿±dania.
4. W przypadku rzeczywistego wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1, na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê, Strony zawr± aneks do umowy, w którym okre¶l± zmienion± cenê za jednorazow± us³ugê,
o której mowa w § 7 ust. 2 oraz termin, od którego aneks bêdzie obowi±zywa³, zgodny z terminem,
w którym zmiany wywar³y rzeczywisty wp³yw na koszty wykonania umowy.
5. Zamawiaj± przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku, gdy ¶rednioroczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, og³aszany
w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, przekroczy poziom 3,5%.
6. O zamiarze skorzystania z prawa zmiany wynagrodzenia w oparciu o wska¼nik inflacji Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego pisemnie.
7. Strony zawr± aneks do umowy, w którym okre¶l± zmienion± o wska¼nik inflacji cenê za jednorazow± us³ugê, o której mowa w § 7 ust. 2 oraz termin, od którego aneks bêdzie obowi±zywa³.
8. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w oparciu o ¶rednioroczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, wynosi 5%.
9. Dopuszczalne jest wyd³u¿enie czasu trwania umowy o maksimum 6 miesiêcy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiaj±cego warto¶ci przedmiotu umowy do wyczerpania tej warto¶ci.
10. Dopuszczalna jest zmiana terminu zakoñczenia umowy z powodu okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nie przewidywanych w chwili zawarcia umowy.
11. Zmiany umowy bêd± dokonywane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.(...)

Pozosta³e warunki zmiany umowy zosta³y opisane w § 9 projektowanych postanowieñ umowy - Rozdziale IV SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.