eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kawęczyn › Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48

1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 59 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/84b17b3b-9210-40cf-b9df-2d95b35cb197

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75467be1-1176-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016689/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ-FZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206944,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Kawęczyn w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r., z wyłączeniem przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od zajęć, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. płk. pil. St. J. Skarżyńskiego w Skarżynie, Skarżyn 23, 62-704 Kawęczyn.
a) Będziechów – Skarżyn – 33 uczniów
b) Świdle – 1 uczeń
c) Madalin – Skarżyn – 3 uczniów
d) Skarżyn Kolonia – Skarżyn – 1 uczeń
e) Marcjanów – Skarżyn – 1 uczeń
UWAGA: W Będziechowie uczniowie będą wsiadać na 5 przystankach w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: 39 uczniów
2) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. JP II w Tokarach Pierwszych, Tokary Pierwsze 4, 62-704 Kawęczyn.
a) Chocim – Tokary Pierwsze – 20 uczniów
b) Głuchów – Tokary Pierwsze – 21 uczniów
c) Milejów – Tokary Pierwsze – 9 uczniów
d) Żdżary – Tokary Pierwsze – 23 uczniów
UWAGA: W Żdżarach i w Milejowie uczniowie będą wsiadać na czterech przystankach, w Głuchowie na trzech przystankach. Natomiast w Chocimiu uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach. Łącznie: 73 uczniów
3) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. MSC w Kawęczynie, Kawęczyn 49 A, 62-704 Kawęczyn
a) Wojciechów – Kawęczyn – 3 uczniów
b) Marianów – Kawęczyn – 3 uczniów
c) Tokary Pierwsze – Kawęczyn – 1 uczeń
d) Kowale Pańskie – Kawęczyn – 1 uczeń
e) Nowy Świat – Kawęczyn – 2 uczniów
UWAGA: W Wojciechowie i Marianowie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach, a w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku.
Łącznie: 10 uczniów
4) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Gminnego w Kowalach Pańskich, 62-704 Kawęczyn
a) Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich – Kolonii, Kowale Pańskie - Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn
- Młodzianów – Kowale Pańskie – 14 uczniów
- Leśnictwo – Kowale Pańskie – 7 uczniów
b) Przedszkole Gminne ”Kasztanowe Ludki” w Kowalach Pańskich, Kowale Pańskie 58, 62-704 Kawęczyn
- Młodzianów – Kowale Pańskie – 3 uczniów
- Leśnictwo – Kowale Pańskie – 3 uczniów
UWAGA: W Leśnictwie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach, a w Młodzianowie na jednym przystanku. Łącznie: 27 uczniów
3. Zamawiający przewiduje, że łączna liczba uczniów tj. 149 (co jest równe liczbie biletów miesięcznych) jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30 uczniów (biletów miesięcznych).
4. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2020, poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: prowadzenie środka transportu (kierowca) i sprawowanie opieki nad dziećmi (opiekun).
5. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230398,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246967,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230398,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOŃSKI TRAVEL PRZEWOZY TURYSTYCZNE KRAJOWE I ZAGRANICZNE MAGDALENA BAJZERT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300060659

7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 2

7.3.4) Miejscowość: Przykona

7.3.5) Kod pocztowy: 62-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230398,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.