Og³oszenie z dnia 2022-09-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00329937/01 - Og³oszenie z dnia 2022-09-01
- 2023/BZP 00096648/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
¦wiadczenie us³ugi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.4.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00333620
2.2.) Data og³oszenia: 2022-09-05
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2022/BZP 00329937/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmian±:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia, zakresu ¶wiadczenia us³ugi w zwi±zku z rozwojem pandemii,
b) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku ca³kowitej rezygnacji Zamawiaj±cego z posterunku lub zmniejszenia ilo¶ci godzin ¶wiadczenia us³ugi ni¿ ilo¶æ za³o¿ona na posterunkach. Zmniejszeniu ulegnie ilo¶æ roboczogodzin, a tym samym wynagrodzenia, zgodnie z formularzem cenowym, o czym Wykonawca zostanie poinformowany drog± mailow±
c) zmniejszenia lub zlikwidowania posterunku szatni lub posterunków szatni, a tym samym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wprost proporcjonalnie do likwidowanych posterunków,
d) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe,
e) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany (zastosowanie prawa opcji),
f) zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany,
g) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku np. potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp.
h) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia lub skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
i) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
j) zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy,
k) zmiany wynagrodzenia poprzez zwiêkszenie w przypadku zwiêkszenia roboczogodzin wykorzystanych w trakcie spotkañ, imprez, uroczysto¶ci,
l) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin.
m) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym – Za³±cznik Nr 2 do SWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a,
n) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
o) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci:
- zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, pandemii,
- zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi,
- zaistnienie buntów, niepokojów, strajków.
Po zmianie:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia, zakresu ¶wiadczenia us³ugi w zwi±zku z rozwojem pandemii,
b) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku ca³kowitej rezygnacji Zamawiaj±cego z posterunku lub zmniejszenia ilo¶ci godzin ¶wiadczenia us³ugi ni¿ ilo¶æ za³o¿ona na posterunkach. Zmniejszeniu ulegnie ilo¶æ roboczogodzin, a tym samym wynagrodzenia, zgodnie z formularzem cenowym, o czym Wykonawca zostanie poinformowany drog± mailow±
c) zmniejszenia lub zlikwidowania posterunku szatni lub posterunków szatni, a tym samym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wprost proporcjonalnie do likwidowanych posterunków,
d) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe,
e) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany (zastosowanie prawa opcji),
f) zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany,
g) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku np. potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp.
h) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia lub skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
i) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
j) zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy,
k) zmiany wynagrodzenia poprzez zwiêkszenie w przypadku zwiêkszenia roboczogodzin wykorzystanych w trakcie spotkañ, imprez, uroczysto¶ci,
l) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin.
m) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym – Za³±cznik Nr 2 do SWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a,
n) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
o) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci:
- zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, pandemii,
- zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi,
- zaistnienie buntów, niepokojów, strajków.
p) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1596 z pó¼n. zm),
r) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.1. Termin sk³adania ofert Przed zmian±:
2022-09-09 09:00
Po zmianie:
2022-09-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmian±:
2022-09-09 09:15
Po zmianie:
2022-09-12 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.4. Termin zwi±zania ofert± Przed zmian±:
2022-10-08
Po zmianie:
2022-10-11
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w P³ocku przy Al. Jana Paw³a II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego" wspó³finansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposa¿enia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposa¿enie O¶rodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku"
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w P³ocku Oddzia³ w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla P³ocka - bud¿et obywatelski''
- Dostawa materia³ów budowlanych na potrzeby Zak³adu Us³ug Miejskich "Muniserwis" w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz ca³odobowego nadzoru nad urz±dzeniami systemu monitorowania budynków S±du Rejonowego w O¶wiêcimiu"
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajêcznie pod adresami: - Plac Jagielloñski 1, 98-300 Wieluñ (siedziba g³ówna), (...)
- ¦wiadczenie us³ug ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Pañstwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiêbiorczo¶ci w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Ochrona osób i mienia w obiektach Urzêdu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.