eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska Górka › Dowozy szkolne w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2023/2024 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy szkolne w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2023/2024 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Miejska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-910

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 5474507

1.5.8.) Numer faksu: +48 65 5474421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy szkolne w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2023/2024 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b053daf-14d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy szkolne w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2023/2024 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 521291,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dowozy szkolne dzieci do szkół i przedszkoli w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2023/2024 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych).
2. Zamówienie obejmuje przewóz dzieci (dowóz do szkół i przedszkoli oraz odwóz do miejsc zamieszkania – miejsc przystankowych) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych wraz z opieką.
3.Wykaz jednostek organizacyjnych, do których należy świadczyć usługi dowozu:
a) Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce
ul. M. Konopnickiej 3 oraz ul. M. Konopnickiej 14
b) Przedszkole w Miejskiej Górce
ul. I. Paderewskiego 26, Niemarzyn 61
c) Zespół Szkół w Dłoni
Dłoń 53
d) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Konarach
Konary 56
e) Szkoła Podstawowa w Sobiałkowie
Sobiałkowo 95
4. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r., od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych, dni, w których nauka będzie odbywać się w sposób zdalny, i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
5. Trasy oraz harmonogram przewozów dzieci do poszczególnych szkół i przedszkoli oraz przystanków w gminie Miejska Górka określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ.
6. Wykaz dzieci dowożonych do szkół i przedszkoli w gminie Miejska Górka z poszczególnych miejscowości stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
7. Usługa polega na przewozie dzieci łącznie 5 autobusami z co najmniej 55 miejscami siedzącymi każdy.
Tygodniowa liczba kilometrów wynosi ok. 2.160,00 km, czyli miesięczna liczba kilometrów wynosi ok. 8.640,00 km.
Liczba dzieci dowożonych autobusami z terenu gminy Miejska Górka do szkół i przedszkoli wynosi ok. 245 osób.
Dane związane z liczbą kilometrów i liczbą dowożonych dzieci dotyczą roku szkolnego 2022/2023 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety, zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć imienne bilety dla dzieci do poszczególnych jednostek oświatowych przed rozpoczęciem danego miesiąca.
W trakcie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2023/2024 liczba kilometrów i liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności dzieci w szkołach i przedszkolach oraz zmian w planach nauczania.
Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zmawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego rozkładu jazdy niż ustalony, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego rozkładu jazdy z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych.
10. Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej 5 pracowników na stanowisku kierowców i przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi (jeden opiekun na jeden autobus). Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun, przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków, powinien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego.
Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
12. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego z pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu usługi dowozów szkolnych.
13. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przedstawionego harmonogramu przewozów i punktualnego dowożenia i odwożenia dzieci. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu nie później, niż w czasie zadeklarowanym w ofercie.
14. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa dotyczącego publicznego transportu zbiorowego nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych w umowie warunkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598048,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598048,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598048,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milla Spółdzielnia w Lesznie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360875550

7.3.3) Ulica: Towarowa 1

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia obejmujące 40% całości zamówienia (trasa autobusu nr 1 i trasa autobusu nr 2.
Podwykonawcy nie zostali jeszcze wybrani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598048,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.