Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00198697/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00227818/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-510
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 33 56 748
1.5.8.) Numer faksu: 41 33 56 749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_kielce@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8aa99d-1098-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku - O/Kielce, ul. Piotrkowska 27
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175271/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 150000/271/ZP-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12290392,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27. Zakres robót zawiera:
1. ulepszenia termomodernizacyjne składające się na wariant optymalny przedsięwzięcia termomodernizacyjnego wybrany zgodnie z algorytmem oceny opłacalności przedsięwzięcia zawartym w Audycie Energetycznym:
1) demontaż istniejącej elewacji,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) wymiana elewacji budynków (odtworzenie obecnego wyglądu z uwzględnieniem współczesnych materiałów i polepszenia eksploatacji)
4) docieplenie stropodachów,
5) wymiana stolarki okiennej i częściowo drzwiowej,
6) modernizacja instalacji c.w.u.,
7) modernizacja instalacji grzewczej,
8) instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i funkcją chłodzenia,
9) wymiana instalacji odgromowej.
2. przebudowę wejścia głównego budynku i montaż drzwi rozsuwanych,
3. budowę zadaszenia nad wejściem do bud. C od strony sali szkoleniowej,
4. przebudowę wiatrołapu wejście do bud. C od strony parkingu,
5. modernizację oświetlenia wewnętrznego na podstawie audytu energetycznego oświetlenia wewnętrznego i wymiana opraw oświetleniowych z ewentualnym wykorzystaniem istniejących instalacji bądź poprowadzenie nowych z podziałem na sekcje,
6. modernizację oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie energooszczędne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18813350,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18813350,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano-Handlowych „NOWBUD” Aleksander Nowak, Edward Bracki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571004649
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 261
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-551
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji wentylacji, c.o. i węzła cieplnego
WODWENT SYSTEM Krzysztof Bęben
ul. Przedborska 6
26-060 Chęciny
Wykonanie instalacji elektrycznych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PARTNER Zbigniew, Anna, Krzysztof Irzykowscy s.c.
ul. Jarzębinowa 131
26-065 Piekoszów
Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 80
25-561 Kielce
Wykonanie elewacji wentylowanej
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 80
25-561 Kielce Wykonanie elewacji wentylowanej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18813350,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie
- Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji do sztuki Widnokrąg" na trasie Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - Teatr Narodowy Rejkiavik (Islandia) i z powrotem
- Wykonanie digitalizacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego znajdujących się w archiwum prowadzonym przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa...
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Remont pomieszczeń w oddziale Ostrowiec Św., ul. Focha 5
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.