eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, ul. Turystyczna, Ścięgny"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, ul. Turystyczna, Ścięgny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75647310/756473119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/14694

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, ul. Turystyczna, Ścięgny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d342ee99-5354-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, ul. Turystyczna, Ścięgny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296612/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6027875,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, na ul. Turystycznej w Ścięgnach.
2. Zadanie pn. „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2653D, ul. Turystyczna, Ścięgny” dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg mającego na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.
3. W ramach zamówienia, o którym mowa w ust. 1, planuje się przebudowę przejścia dla pieszych na przejście wyniesione, przebudowę istniejących poboczy, rozbudowę istniejącego oświetlenia oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4. Prace zaplanowane do wykonania w ramach zamówienia, o którym mowa w ust. 1:
a) cięcia mechaniczne nawierzchni bitumicznej;
b) mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa;
c) wykorytowanie mechaniczne podłoża;
d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
e) rozbudowa istniejącego oświetlenia;
f) wykonanie muru okładzinowego z kamienia granitowego;
g) wykonanie podbudowy;
h) montaż krawężników oraz obrzeży;
i) wykonanie nawierzchni przejścia;
j) oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (Uwaga: Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej w kolorze białym);
k) montaż barier ochronnych.
Dokładny opis wykonywanych robót w ramach zadania przedstawia Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. dokumentacja techniczna i kosztorysowa, którą stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
2) Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
3) Projekt docelowej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
5) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Wszystkie dokumenty określone w ust. 5 są wiążące. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe należy przyjąć zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) oraz Przedmiarem robót (Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
7. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
2) Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumentach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
3) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia od dnia pisemnego przejęcia terenu prowadzenia prac do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
4) Wybrany Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłoży Zamawiającemu wypełniony Kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia). Wartość robót w ramach zadania wskazana w przedłożonym Kosztorysie ofertowym musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy.
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy;
b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a).
6) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 5 lit. a, stanowi jedno
z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
7) Wykonawca – przed przystąpieniem do realizacji robót, w terminie ustalonym między stronami – zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowany
na warunkach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r.
poz. 784) zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
8) Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie czasowej organizacji ruchu – w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót.
9) Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy.
10) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej.
8. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
10. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 45233261-6 Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych (kod główny), 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45316213-1 Instalowanie oznakowania drogowego (kody dodatkowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127437,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137570,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127437,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka 24

7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127437,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.