eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Śląski › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorzów Śląski



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorzów Śląski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-310

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3505710

1.5.8.) Numer faksu: 34 3505710 wew.142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gorzowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorzów Śląski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cd32d65-05e4-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016645/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 100823 O i wewnętrznej w Skrońsku

1.1.6 Odtworzenie przepustu rurowego w m. Skrońsko

1.1.7 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Uszycach, gm. Gorzów Śląski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-IV.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4654176,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Przebudowa drogi gminnej nr 100823 O i wewnętrznej w Skrońsku”
ZADANIE JEST DOFINASOWANIE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG NA ROK 2023
Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej nr 100823 O oraz drogi gminnej wewnętrznej przebiegającej w terenie zabudowy mieszkaniowej oraz mieszkaniowej zagrodowej w m. Skrońsko w zakresie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 487 do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną o długości jezdni 1269,73 [m] (droga 100823 O) oraz od skrzyżowania z drogą gminną nr 100823 O do ostatnich zabudowań w m. Skrońsko, zlokalizowanych przy przedmiotowej drodze, zgodnie z planem zagospodarowania terenu o długości jezdni 1209,55 [m] (droga wewnętrzna).
W chwili obecnej droga gminna nr 100823 na całej długości posiada nawierzchnię bitumiczną, natomiast droga gminna wewnętrzna nawierzchnię bitumiczną oraz częściowo tłuczniową. Istniejąca nawierzchnia obu dróg była wielokrotnie odtwarzana i naprawiana. Występują w niej liczne ubytki, dziury oraz deformacje. Stan techniczny nawierzchni jezdni należy ocenić jako zły, co wynika głównie z braku właściwego układu spadków poprzecznych i podłużnych, braku prawidłowego odwodnienia jezdni oraz braku właściwej nośności.
W ramach przedsięwzięcia projektuje się nawierzchnie jezdni obu dróg z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni drogi gminnej nr 100823 – 5,0 m. Szerokości projektowanej drogi gminnej wewnętrznej – 3,5 m, z poszerzeniem jezdni na mijankach oraz przy skrzyżowaniu z drogą gminną nr 100823 O do 5,0 m. W celu zapewnienia wymijania się pojazdów na drodze gminnej wewnętrznej zaprojektowano 5 mijanek o szerokości jezdni 5,0 m. Odwodnienie projektowanych dróg przewidziano w części z wykorzystaniem istniejących rowów przydrożnych (po ich pogłębieniu i wyprofilowaniu), w części powierzchniowo na nieutwardzoną część pasa drogowego oraz na odcinku 143,5 drogi wewnętrznej i 289 m drogi publicznej korytami ściekowymi prefabrykowanymi. Pobocza o szerokości 0,75 m utwardzone kruszywem łamanym granitowym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie, o gr. 10 cm.
Zakres przebudowy dróg gminnych obejmuje:
a) korektę geometrii i parametrów łuków poziomych i pionowych,
b) poprawę systemu odwodnienia – montaż ścieków prefabrykowanych, profilowanie i pogłębianie
rowów przydrożnych, wymiana/remont istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych,
c) przebudowę oraz korektę zjazdów indywidualnych wraz z wymianą przepustów pod zjazdami,
d) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
e) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej,
f) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni pobocza przy publicznym przedszkolu z betonowej
kostki brukowej,
g) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni terenu utwardzonego płytami ażurowymi przy Kościele Parafialnym w Skrońsku,
h) wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem granitowym frakcji 0-31,5mm,
i) wykonanie/montaż elementów bezpieczeństwa i organizacji ruchu.
Parametry dróg po przebudowie:
Droga gminna nr 100823 O
a) kategoria – gminna;
b) klasa drogi – D;
c) kategoria ruchu - KR2;
d) przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, o dwóch pasach ruchu w dwóch kierunkach;
e) szerokość jezdni – 5,0 m
f) szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m
Droga gminna wewnętrzna (po przebudowie zostanie zaliczona do kategorii drogi gminnej)
a) kategoria – gminna;
b) klasa drogi – D;
c) kategoria ruchu - KR2;
d) przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, o jednym pasie ruchu w dwóch kierunkach;
e) szerokość jezdni – 3,5 [m] - 5,0 [m] (szerokość na mijankach)
f) szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3900458,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Odtworzenie przepustu rurowego w m. Skrońsko”
Przedmiotem jest odtworzenie przepustu rurowego zlokalizowanego w pasie drogi gminnej nr 100823 O w m. Skrońsko, zgodnie z planem zagospodarowania terenu.
Do uszkodzenia przepustu doszło podczas gwałtownych nawałnic i opadów które przetoczyły się przez m. Skrońsko pod koniec sierpnia 2022 roku, w wyniku których nastąpiło uszkodzenie rur przepustu żelbetowego oraz z rur polipropylenowych. Ściana oporowa oraz skarpa drogi od strony wylotu zostały całkowicie zniszczona przez napór wody przelewającej się przez koronę drogi. Stan przepustu oraz ściany oporowej i skarpy drogi wymagają całkowitego odtworzenia: rury żelbetowe zostaną naprawione zaprawami lub poprzez wymianę rur. Przepust z tworzywa polipropylenowego zostanie całkowicie wymieniony natomiast ściana oporowa i skarpa drogi odtworzone zgodnie z dokumentacją.
Zakres robót obejmuje:
a) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
b) roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
c) roboty ziemne,
d) odtworzenie przepustu z rur żelbetowych oraz PP,
e) odtworzenie ściany oporowej przepustu i skarpy drogi,
f) wykonanie umocnień wlotów i wylotów przepustu,
g) umocnienie poboczy i skarpy płytami ażurowymi,
h) wykonanie koryt odwadniających,
i) montaż barieroporęczy oraz barier energochłonnych,
j) uporządkowanie terenu.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 257480,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Uszycach, gm. Gorzów Śląski”
ZADANIE JEST DOFINANSOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA DLA GMIN I POWIATÓW ZE ŚRODKÓW BUDŻETU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO REALIZACJI ZADAŃ OKRESLONYCH W USTAWIE O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH
(budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych)

Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do gruntów rolnych oraz cmentarza parafialnego w Uszycach w zakresie od skrzyżowania z drogą gminna nr 100801 O do końca dz. nr 631, o długości jezdni 338,10 m, zgodnie z planem zagospodarowania terenu.
W chwili obecnej droga wewnętrzna posiada nawierzchnię tłuczniową i gruntową. Występują w niej liczne ubytki, dziury oraz deformacje. Stan techniczny nawierzchni jezdni należy ocenić jako zły, co wynika głównie z braku właściwego układu spadków poprzecznych i podłużnych, braku prawidłowego odwodnienia jezdni oraz braku właściwej nośności.
W ramach przedsięwzięcia projektuje się nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego AC11S o szerokości 5,0 m oraz nawierzchnię zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej. Odwodnienie projektowanej drogi przewidziano w sposób powierzchniowy, na nieutwardzoną część pasa drogowego oraz do istniejącego rowu chłonnego. W ramach inwestycji zaprojektowano pobocza z kruszywa łamanego granitowego 0/31,5mm (gr. 10 cm) o szerokości 0,75 m wzdłuż drogi oraz szerokości 0,75 m – 2,5 m przy cmentarzu parafialnym. Ponadto przewidziano utwardzenie pobocza na łuku drogi kostką granitową 15x17cm na szerokość 0,75 m. Przy cmentarzu parafialnym zaprojektowano wykonanie terenu utwardzonego płytami ażurowymi o wym. 5,0 m x 30,0 m i 2,8 m x 30,0 m oraz montaż dwóch lamp solarnych LED 50W z panelem fotowoltaicznym

Zakres przebudowy drogi wewnętrznej obejmuje:

a) korektę geometrii i parametrów łuków poziomych i pionowych,
b) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
c) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej,
d) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni terenu utwardzonego płytami ażurowymi,
e) wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem łamanym granitowym 0-31,5 mm,
f) wykonanie pobocza utwardzonego kostką granitową 15x17cm,
g) montaż dwóch lamp solarnych,
h) wykonanie/montaż elementów bezpieczeństwa i organizacji ruchu.
Parametry drogi po przebudowie:
a) kategoria – droga wewnętrzna;
b) klasa drogi – D;
c) kategoria ruchu - KR2;
d) przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, o dwóch pasach ruchu w dwóch kierunkach;
e) szerokość jezdni – 5,0 m
f) szerokość poboczy utwardzonych kruszywem - 0,75 m – 2,5 m

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 496237,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4251833,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5614481,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4251833,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. LARIX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4251833,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339138,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520158,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339138,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926

7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339138,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685213,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821080,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685213,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685213,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.