eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borsucza 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050667768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słonimska15/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprbialystok.bip.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200405699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckplapy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckplapy.biposwiata.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050668101

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Baranowcika 37, Zaścianki

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-bialystok.bianet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Uhowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001265350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Surażska 67

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsuhowo.maja@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpsuhowo.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000293019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej JAWOR w Jałówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000301285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 11

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo, Jałówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjalowka.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Środowiskowy DOm Samopomocy w Łaźniach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200243245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaźnie 23

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: laznieosw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.psdsl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/kontakt.html

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00131372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: CZerewki 1

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsczerewki.podlasie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerewki.podlasie.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostockia - Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052213037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słonimska 15/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pppp.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppp.bialystok.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westeplatte 8

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppl@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pppl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050869213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pogodna 63/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-365

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.praca.gov.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Dziecka w Supraślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001233953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 17A

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dds.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Rodzinny Dom Dziecka w Supraślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388101714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 17B

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dds.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Krasnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000206411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 3

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka.krasne@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Rodzinny Dom Dziecka w Krasnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388100005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 3/1

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka.krasne@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - I LO w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Westeplatte 10

1.5.2.) Miejscowość: łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lolapy@lo-lapy.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo-lapy.biposwiata.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Zespół Szkół w Czarnej Białostockiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: P-050243548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: liceum@liceum.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://liceum1379gh.nazwa.pl/wordpress/

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Zespół Szkół Mechanicznych w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000187530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Wł. Sikorskiego 68

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fajnaszkola.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fajnaszkola.net/

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050667538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słonimska 15/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialystok@pinb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinbpb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/kontakt.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80cacd1d-43a2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001904/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ubezpieczenie majątku powiatu i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268509/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 889551,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa . Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 463551,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Białostockiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody
powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta ),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ>

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 432000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376557,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405083,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376557,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012114579

7.3.3) Ulica: ul. Raabego 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376557,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016029008

7.3.3) Ulica: ul. Postępu 15B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.