eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a262d2-0275-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 493728,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie pn.: „Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.”
2. Przedmiotem zamówienia jest przewóz oraz dostawa biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Sulęcin dojeżdżających do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie, Szkoły Podstawowej im. Polskich Strażaków w Trzemesznie Lubuskim, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Sulęcinie i z powrotem w okresie od 01.09.2022 roku do 30.06.2023 roku.
3. Uczniowie wysiadają na następujących przystankach:
- dowożeni do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie – przystanek NŻ przy szkole,
- dowożeni do Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie – przystanek NŻ przy szkole,
- dowożeni do Szkoły Podstawowej im. Polskich Strażaków w Trzemesznie Lubuskim – przystanek NŻ przy szkole,
- dowożeni do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sulęcinie – przystanek NŻ przy szkole.
4. Przewozy na podstawie imiennych biletów miesięcznych dotyczą dni do końca czerwca 2023 roku, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno–wychowawcze zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie mają obowiązku dojeżdżania do szkoły. Wykonawca będzie realizował zamówienie w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras przedstawiony Zamawiającemu i przez Zamawiającego zatwierdzony. Na wniosek Zamawiającego z powodu zmiany planu lekcji lub zmian organizacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie, w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie, w Szkole Podstawowej im. Polskich Strażaków w Trzemesznie Lubuskim czy w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulęcinie Wykonawca ma obowiązek dokonania zmian w minutowym rozkładzie jazdy.
5. Harmonogram przewozów: godziny przywozu i odwozu do ustalenia po podpisaniu umowy.
6. Przewidywana liczba biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości – przywóz i odwóz to 270 sztuk:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sulęcinie: przywóz - odwóz
a) z Brzeźna – 13 uczniów,
b) z Małuszowa – 2 uczniów,
c) z Ostrowa – 46 uczniów,
d) z Rychlika – 8 uczniów,
e) z Turska – 5 uczniów.
2) Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie: przywóz - odwóz
a) z Brzeźna – 12 uczniów,
b) z Długoszyna –30 uczniów,
c) z Drogomina – 7 uczniów,
d) z Miechowa – 6 uczniów,
e) z Ostrowa – 6 uczniów,
f) z Rychlika – 3 uczniów,
g) z Trzebowa – 13 uczniów,
h) z Turska – 4 uczniów,
i) z Żubrowa – 53 uczniów,
3) Szkoła Podstawowa im. Polskich Strażaków w Trzemesznie Lubuskim: przywóz - odwóz
a) z Długoszynka – 6 uczniów,
b) z Grochowa –19 uczniów,
c) z Wielowsi – 19 uczniów,
d) z Zarzynia – 15 uczniów,
4) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Sulęcinie: przywóz - odwóz
a) z Małuszowa – 2 uczniów,
b) z Trzebowa – 1 uczniów.
7. Godziny rozpoczęcia odwozów w poszczególne dni tygodnia przekażą dyrektorzy poszczególnych szkół na 7 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia.
8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu minutowy rozkład jazdy autobusów na wyznaczonych trasach na 4 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieznacznych zmian godzin rozpoczęcia przywozów lub odwozów. Wykonawca przed opracowaniem minutowego rozkładu jazdy autobusów dokona szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym.
9. Zamawiający zastrzega, że podana ilość uczniów jest ilością planowaną. Ilość uczniów z poszczególnych miejscowości może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia całkowitej ilości liczby biletów miesięcznych jednak nie więcej niż o 20%, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
10. Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów.
11. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa, a także posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie jako kierowca autobusu.
12. Dyrektorzy szkół na 7 dni przed początkiem roku szkolnego 2022/2023 przekażą Wykonawcy w formie pisemnej imienne wykazy uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości.
13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami.
14. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
15. Pojazdy musza spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 t.j. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
16. Pojazdy dopuszczone do realizacji niniejszego zamówienia nie mogą być starsze niż 15 lat (rok produkcji minimum 2005 r.)
17. Wielkość pojazdu dowożącego uczniów oraz jego wyposażenie musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z §22 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.)
18. Pojazdy winny być utrzymane w czystości, z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
19. W okresach zimowo – wiosennym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10ºC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie.
20. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji.
21. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca jest zobowiązany do udzielenia pierwszej pomocy oraz bezzwłocznego powiadomienia o tym odpowiednio: Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie, Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie, Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Polskich Strażaków w Trzemesznie Lub. lub Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Sulęcinie oraz Zamawiającego.
22. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, w terminie zadeklarowanym w ofercie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od zdarzenia.
23. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy.
24. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów.
25. Opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej będzie sprawował Zamawiający. Zamawiający ustali indywidualnie na każdej trasie z Wykonawcą miejsce, z którego zabierze opiekuna dla grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602251,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602251,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602251,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GORZOWIE WLKP. SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211041406

7.3.3) Ulica: PODMIEJSKA 20

7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.,

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602251,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.