eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borkowice › Projekt techniczny budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt techniczny budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wiśniewskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486757910

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borkowice.asi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: borkowice.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://borkowice.bip.gmina.pl,http://minportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt techniczny budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ae1a17-16f1-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034297/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Projekt techniczny budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 641000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Projekt techniczny budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej” obejmujący miejscowości: Niska Jabłonica, Ninków, Rzuców .
2. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji i projektu technicznego , kosztorysów, przedmiarów robót operatu wodnoprawnego oraz uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla w/w zadania inwestycyjnego i pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie oczyszczonych ścieków do odbiornika.. Przewiduje się dwukrotną aktualizację cen kosztorysu inwestorskiego
3. Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia nadzoru autorskiego w fazie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot bieżącego postępowania o udzielenie zamówienia od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót.
4. Projekt winien zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków bytowo-gospodarczych
ze wszystkich budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowości Rzuców, Ninków, Niska Jabłonica, w gminie Borkowice. Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi około 13,33 km w tym: 2,00km kanału ciśnieniowego i 11,33km grawitacyjnego Rozwiązania projektowe dostosowane powinny być do warunków terenowych, ekonomicznych i społecznych.
5. Trasa sieci kanalizacji sanitarnej winna obejmować rozwiązania projektowe minimalizujące jej przebieg w jezdniach dróg, jednakże z możliwością wykorzystania przede wszystkim część pasa drogowego poza jezdnią. Powinna także minimalizować koszty odtworzenia infrastruktury drogowej oraz ogrodzeń. Przewidywane przepompownie ścieków i/lub oczyszczalnie ścieków (w tym kontenerowe) w pierwszej kolejności winny być projektowane na działkach będących własnością Gminy Borkowice.
6. Dla terenu, na którym ma być realizowane przedsięwzięcie, nie został opracowany i przyjęty miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
7. Przy opracowywaniu dokumentacji kierować się należy następującymi założeniami:
• proponowane rozwiązania muszą zapewniać skuteczną ochronę zasobów wód powierzchniowych i podziemnych (w tym lokalnych ujęć wód - studni),
• proponowane rozwiązania muszą zapewniać spełnienie aktualnych i dających się przewidzieć przyszłych wymagań prawnych,
• należy objąć zasięgiem sieci kanalizacyjnej jak największą liczbę mieszkańców
w/w miejscowości,
• proponowane rozwiązania muszą być realne do zrealizowania w miarę możliwości finansowych gminy, w związku z tym powinny być optymalne pod względem kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych, a dobrane technologie winny być dostosowane
do realnych warunków panujących na przedmiotowym terenie,
• proponowane rozwiązania powinny zapewnić minimalizację kosztów eksploatacji,
• proponowane rozwiązania techniczne muszą charakteryzować się maksymalną niezawodnością i minimalnymi wymaganiami co do obsługi i utrzymania,
• proponowane rozwiązania powinny gwarantować sprawne i niezawodne działanie przy minimalnych wymaganiach co do liczby, czasu pracy i kwalifikacji obsługującego personelu,
• maksymalną głębokość ułożenia kanałów grawitacyjnych należy dostosować do występującej budowy gruntu oraz obecności wód gruntowych.

9. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy oczyszczalni ścieków typu kontenerowego ze złożem tarczowym oraz sieci kanalizacji sanitarnej. Wstępne założenia do projektu zakładały wykonanie projektu sieci o długości łącznej około 13,33 km w tym: 2,00km kanału ciśnieniowego i 11,33km grawitacyjnegowraz z przyłączami:
- Niska Jabłonica kanał grawitacyjny 1 380m, tłoczny 90m;
- Ninków kanał grawitacyjny 6 080m, tłoczny 1 100m;
- Rzuców kanał grawitacyjny3 870m, tłoczny 800m.
(podane ilości sieci są szacunkowe i nie są wiążąca)
Projekt powinien być tak opracowany, aby system kanalizacji umożliwiał odprowadzenie ścieków nie tylko z obszaru oznaczonego tym opracowaniem, ale przewidywał możliwość włączenia innych zlewni i terenów przewidzianych w przyszłości pod rozbudowę miejscowości:Wola Kuraszowa, Politów, Smagów, Radestów.
Oczyszczalnia ścieków typu kontenerowego ze złożem tarczowym (obrotowym) będzie zlokalizowana na działce nr4 i 5na gruntach wsi Niska Jabłonica.
10. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
ETAP I: Przeprowadzenie wraz z Zamawiającym wizji lokalnej w terenie i uszczegółowienie zakresu prac projektowych, następnie przygotowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji założeń projektowych- przebiegu sieci kanalizacyjnej, lokalizacji przepompowni i oczyszczalni ścieków obejmujący obszar miejscowości : Niska Jabłonica, Rzuców, Ninków. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym i Zarządcą istniejącej sieci kanalizacyjnej w trakcie wykonywania założeń projektowych. Zamawiający dokona weryfikacji i oceny przedstawionych założeń w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. W razie stwierdzenia wad , Zamawiający wezwie pisemnie Wykonawcę do ich usunięcia i poprawy, a Wykonawca dokona odpowiednich poprawek w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania. Zamawiający i Zarządca sieci mają prawo zgłaszania uwag i zastrzeżeń do przedstawionych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz przedstawiania własnych wniosków zawierających propozycje rozwiązań odmiennych. Wykonawca może odmówić uwzględnienia uwag, zastrzeżeń i wniosków wyłącznie z powodu ich niezgodności z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. Brak akceptacji dla zgłoszonych uwag, zastrzeżeń i wniosków wymaga pisemnego uzasadnienia przez Wykonawcę.Zamawiającemu przysługuje także prawo zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń oraz wniosków do założeń projektowych nawet już zaakceptowanych - odmowa uznania zastrzeżeń i wniosków przekazywana jest przez Wykonawcę na piśmie w terminie 3 dni wraz z uzasadnieniem.
Warunkiem przystąpienia do realizacji ETAPU II jest uzyskanie akceptacji koncepcji założeń projektowych przez Zamawiającego.

ETAP II: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (wszystkie branże)
w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję założeń projektowych dla trzech miejscowości tj. Niska Jabłonica, Rzuców, Ninków.
Dokumentacja powinna zawierać:
1. kompletny projekt budowlany w skład którego wchodzą: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z ewentualnymi projektami w zakresie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, uzgodnieniami branżowymi i opinią z Narady Koordynacyjnej - 5 egz.,
2. projekt wykonawczy - 5 egz.,
3. opracowanie badań geologicznych i geotechnicznych posadowienia kanalizacji
i obiektów sieciowych - 3 egz.,
4. informację do planu BIOZ - 5 egz.,
5. przedmiary robót z podziałem na branże - 2 egz., układ i zawartość przedmiaru robót musi umożliwiać jednoznaczną identyfikację zakresu robót przewidzianych
w dokumentacji projektowej,
6. kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże - 2 egz.,
7. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.,
8. pełną wersję elektroniczną wykonanej dokumentacji w poszczególnych branżach - 1 egz.
na nośniku elektronicznym (płyta CD) - w formacie PDF oraz DWG wraz z kosztorysami
i przedmiarami w poszczególnych branżach - w formacie PDF oraz ATH, wersja elektroniczna musi być tożsama z projektem w wersji papierowej, załączane warunki, pozwolenia i decyzje, postanowienia, uzgodnienia i opinie powinny stanowić jeden dokument, a nie pojedyncze strony,
9. spis przekazanej dokumentacji, który stanowić będzie załącznik do faktury wystawionej
za realizację dokumentacji,
10. pozwolenie na budowę wraz z pozwoleniem wodnoprawnym i kompletnym wnioskiem o wydanie pozwolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715860 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894210 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715860 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROENCO SP. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572409288

7.3.3) Ulica: Warszawska 30/10

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.