eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa sprzętu IT, przebudowa strony www oraz bip, usługi szkoleniowe oraz diagnoza cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT, przebudowa strony www oraz bip, usługi szkoleniowe oraz diagnoza cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542809703

1.5.8.) Numer faksu: 542809700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT, przebudowa strony www oraz bip, usługi szkoleniowe oraz diagnoza cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3293b4-f226-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030034/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Cyfryzacja biur Urzędu Gminy Rypin w ramach realizacji projektu "Cyfrowa gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACTU – EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. ”Dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina” obejmuje dostawę:
 stacja robocza – 9 szt.
 serwer+ oprogramowanie – 2 szt.
 serwer do backupu i archiwizacji – 1 szt.
 oprogramowanie biurowe – 20 szt.
 urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem A4 – 3 szt.
 urządzenie wielofunkcyjne A0 – 1 szt.
 laptop – 2 szt.
 czytnik do e-dowodu – 7 szt.
 słuchawki z mikrofonem – 6 szt.
 zasilacz awaryjny UPS – 1 szt.
 Monitor komputerowy – 6 szt.
 Rozbudowa zabezpieczeń logicznych (firewall, systemy IDS, IPS) – 1 szt.
 Switch zarządzalny – 1 szt.
 Access point zarządzalny – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 206914,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. ”Przebudowa strony www oraz bip w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina” obejmuje:
 Przebudowę strony www oraz bip do WCAG 2.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.5.5.) Wartość części: 9225,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. ”Usługi szkoleniowe oraz diagnoza cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina” obejmuje:
 Szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa,
 Diagnoza cyberbezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 9840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania części 1. pn.: „Dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. Ofertę złożyły następujące firmy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach, Solarens Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie oraz CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o. z siedzibą w Radomiu. Na skrzynkę ePUAP wpłynęła również korespondencja firmy VOBACOM Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) została odrzucona, ponieważ nie została przekazana w sposób zgodny z zapisami SWZ. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył 206 914,29 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania części 1. pn.: „Przebudowa strony www oraz bip w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 6 ofert. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Solarens Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. W trakcie weryfikacji Wykonawcy okazało się, że nie spełnia wymagań SWZ. Firma Solarens Sp. z o. o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5). Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył 9 225,00 zł brutto, oferty pozostałych Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14391,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Audytu Bezpieczenstwa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389543466

7.3.3) Ulica: Garbarska 8b

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.