eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 8

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957851200

1.5.8.) Numer faksu: 957851204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b207bb64-66f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 305 ust. 2 Ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BL-IX.272.6.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BL-IX.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 403252,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonie 8 domków letniskowych zgodnie z poniższą specyfikacją:
Parametry:
1. Powierzchnia zabudowy domków od 34 do 35m2;
2. Powierzchnia tarasu min. 5m2;
3. Liczba pomieszczeń min. 4:
a) Łazienka o powierzchni min. 2,5m2;
b) 2 sypialnie;
c) Salonik z aneksem kuchennym;
4. Min. 4 okna.
Technologia:
1. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnowane środkiem ognioochronnym i grzybobójczym;
2. Ściany zewnętrzne z pojedynczej deski o grubości min. 40mm;
3. Ściany wewnętrzne drewniane;
4. Podłoga domku i tarasu drewniana o grubości min. 25mm docieplona wełną mineralną min. 5cm ;
5. Okna drewniane lub plastikowe otwieralne(również uchylnie) o wymiarach min 0,8m2, z szybą zespoloną wraz z klamką;
6. Drzwi zewnętrzne drewniane, pełne (szer. skrzydła 80cm);
7. Drzwi wewnętrzne drewniane (szer. skrzydła min. 70cm);
8. Pokrycie dachowe z gontu bitumicznego lub blachodachówki;
9. Orynnowanie dachu.

Zamawiający wymaga, żeby towar dostarczony w ramach niniejszego zamówienia był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz pochodzący z bieżącej produkcji.
2) usługę przechowania w stanie niepogorszonym zrealizowanych domków do dnia 30 kwietnia 2022 r. Składowanie odbędzie się na terenie Polski w odpowiednich warunkach zapewnionych przez Wykonawcę. Dopuszcza się przechowywanie domków w pogrupowanych i opisanych elementach umożliwiających weryfikację ich kompletności.
3) transport i montaż domków na terenie Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie w terminie do 30 kwietnia 2022 r. Montaż obejmuje: przygotowanie podłoża, ułożenie bloczków betonowych pod zabudowę o wysokości od 0,2 m do 0,3 m, posadowienie domków na bloczkach betonowych, zamontowanie wszystkich elementów i detali (typu klamki, zamki, okucia, narożniki, itp.) pozwalających na prawidłowe funkcjonowanie obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: West Door Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292045119

7.3.3) Ulica: ul. Jędrzychowska 46

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-001

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-30 do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.