Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281982/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów okresowych rocznych ogólnobudowlanych oraz rocznych gazowych w budynkach zarządzanych przez „MZGM” Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250470657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62/ 50 66 230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgm@mzgm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów okresowych rocznych ogólnobudowlanych oraz rocznych gazowych w budynkach zarządzanych przez „MZGM” Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd59f49-0e5e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych rocznych i gazowych w budynkach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNO/08/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 75000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44253,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1. Oględziny i analiza stanu technicznego:
- ściany zewnętrzne, warstwy fakturowe,
- attyki, filary, gzymsy, balustrady, loggie, balkony,
- mocowanie urządzeń do ścian i dachu budynku,
- elementy odwodnienia oraz obróbki blacharskie,
- pokrycia dachowe,
- przejście przyłączy przez ściany budynku,
- stolarka okienna,
- stolarka drzwiowa,
- izolacje,
- schody zewnętrzne,
- schody wewnętrzne,
- klatka schodowa,
- kominy pod dachem.
Analiza stanu technicznego w oparciu o otrzymaną dokumentację techniczną budynku.
Ocena rozmiaru zużycia - ocena po oględzinach.
Ocena zakresu niewykonanych robót remontowych zaleconych w poprzednim protokole w zakresie stanu technicznego konstrukcji.
Zakres robót remontowych i kolejność ich wykonania z uwzględnieniem bezpieczeństwa osób, środowiska, konstrukcji budynku, - wnioski i zalecenia pokontrolne.
Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać m.in. określenie:
a) stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą,
b) rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów o których mowa w ppkt. a
c) zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania,
d) metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych,
e) inne zalecenia pokontrolne
2. Wykaz budynków w których należy wykonać okresowy ogólnobudowlany roczny stanowi załącznik do SWZ.
3. Przed przystąpieniem do wykonania usługi, Wykonawca każdorazowo we własnym zakresie co najmniej 3 dni przed przystąpieniem do prac, zamieści w budynku na tablicy informacyjnej lub w widocznym miejscu dla użytkowników lokali, informację dotyczącą terminu wykonania kontroli. Przegląd musi odbyć się w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kontroli okresowych - rocznych stanu technicznego instalacji gazowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c Prawo Budowlane w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim .Zakres kontroli:
- instalacje gazowe i urządzenia w lokalach mieszkalnych,
- instalacje gazowe i urządzenia w lokalach użytkowych,
- instalacje gazowe w częściach wspólnych tj. na klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach piwnicznych,
- przyłącza gazowe i kurki główne,
Dokumentacja dotycząca kontroli:
- sporządzenie protokołu z kontroli instalacji gazowych w lokalach potwierdzonych podpisem przez użytkownika lokalu,
- pisemne zgłoszenie Zleceniodawcy przypadków rozszczelnienia instalacji gazowych i urządzeń w przeciągu 24 godzin o wykrycia nieszczelności,
-sporządzenie protokołów zbiorczych dla poszczególnych budynków z przeprowadzonej kontroli,
Zamawiający dopuszcza wykonywanie przeglądów gazowych w lokalach przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, natomiast protokoły zbiorcze dla poszczególnych budynków z przeprowadzonej kontroli winny zostać podpisane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 44253,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32469,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80934,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44253,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85770,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44253,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertyzy i Przeglady Monika Soylu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841329435
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 31A/2
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-105
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44253,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w budynkach (...) Skarbu Państwa (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- WM/SZP/TP/28/2024/G_Usługa okresowej (rocznej) kontroli obiektów budowlanych, realizowanej zgodnie z art.62 ust.1 pkt.a i b ustawy Prawo budowlane
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.