Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi..2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e63b36-1b99-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wyk. konserwacji, bież. napraw i usuw. awarii instal. i urządzeń klim., instal. chłod. celem wentylacji mech. wraz z agregatami skraplającymi i w. lodowej w obiektach KWP w Łodzi i jedn. podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/30/21/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach jej podległych.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
- czynności konserwacyjnych;
- bieżących napraw;
- usuwanie powstałych awarii.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów i ilościami urządzeń został zawarty w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług – załącznik nr 3 do SWZ, a warunki realizacji we wzorze umowy – załącznik nr 14 do SWZ.
4. Podane ilości urządzeń stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych.
5. Ilości przedstawione w Formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
6. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca muszą być wkalkulowane w cenę oferty.
8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy i przedstawienia do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu czynów niedozwolonych i z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł.
9. Zamawiającemu przysługuje na każdym etapie realizacji umowy prawo kontroli aktualności polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę.
10. W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 2 wzoru umowy (Załącznik nr 14 do SWZ), na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budowlanych, w tym instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
11. Wykonawca przy zawarciu umowy składa oświadczenie obejmujące ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w ust. 1 oraz adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodnie z tym zawarte.
12. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 3 i § 8 wzoru umowy – załącznik nr 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351177,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351177,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351177,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCH F.U.H. Marcin Jerzy Dorozik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472911055
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKTIC" MARCIN DOROZIK - wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
"ARKTIC" MARCIN DOROZIK - wspólnik spółki cywilnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351177,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Usługi w zakresie napraw i usuwania awarii teletechnicznych i niskoprądowych w nieruchomościach budynkowych i na terenach będących 100% własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.