Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234138/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C
Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza
w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Dziecięcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niekłańska 4/24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nieklanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nieklanska.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku CSzpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza
w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e94643e-f853-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000816/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont izolacji przeciwwodnej w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/KJ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 661788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie zgodnie z : „Programem funkcjonalno-użytkowym” (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zakres rzeczowy robót określa Przedmiar robót będący załącznikiem nr 2 A do SWZ. 2) Zamawiający informuje, iż nie dzieli przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia maja charakter jednorodny, wymagają ciągłości technologicznej, w związku z powyższym brak jest uzasadnienia do dzielenia zamówienia.
NAZWA
Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie
Zamawiający nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawców jakichkolwiek podziałów przedmiotu zamówienia.
a) Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia opisane są w PFU stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Załączniku nr 2A „Przedmiar robót”.
b) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania PFU oraz przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamówienia budowlanego. Prace modernizacyjne muszą być wykonane w sposób zgodny z wymaganiami:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021r, poz. 1129, z późn. zm.).
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. DZ. U. Poz. 595, w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia przedmiotu wykonującego działalność leczniczą.
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U poz. 2454),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity - Dz. U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz. U z 2003r.nr 120 poz. 1126)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. (Dz. U z 2003r. nr 47 poz. 401)
-WTWiORB część C -„Zabezpieczenie i izolacje” zeszyt 5 - „Izolacje przeciwwilgotnościowe i wodochronne części podziemnych budynków” ITB 2016.
- zasadami wiedzy technicznej oraz Założeniami do projektowania ujętymi w PFU.
UWAGA:
Zakres prac objętych niniejszym opracowaniem zalicza się do prac niebezpiecznych. Do prac niebezpiecznych występujących na budowie należy zaliczyć prace w wykopach o głębokości poniżej 1,5 m. Miejsca robót ziemnych należy oznakować napisami ostrzegawczymi i ogrodzić. Wszelkie prace związane z wykonanie remontu mogą wykonywać wyłącznie pracownicy posiadający odpowiednie kwalifikacje.
Bezpośredni nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na stanowiskach pracy sprawuje kierownik budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 704588,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947935,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704588,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUCHMAX "BIS", BOŻENA SUCHENEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241226690
7.3.3) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego nr 26
7.3.4) Miejscowość: Jadów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-280
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUCHMAX "BIS", BOŻENA SUCHENEK
jakie przetargi wygrała firma
SUCHMAX "BIS", BOŻENA SUCHENEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731874,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Etap 1 –w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2022 r. obejmujący swoim zakresem wykonanie robót o wartości co najmniej 50% wartości umowy, potwierdzonych Protokołem Częściowego Odbioru Robót, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej umowy
Etap 2 – realizacja inwestycji w pozostałym zakresie wynikającym z umowy – w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.11.2022 r. potwierdzonych Protokołem Końcowym Odbioru Robót, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3a do niniejszej umowy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Przebudowa Szpitala w Pszczynie m.in. w zakresie dost. do wymagań ochrony p.poż. wraz z instalacjami, robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu -Etap I"
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.