eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C
Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza
w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Dziecięcy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niekłańska 4/24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-924

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nieklanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nieklanska.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C
Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza
w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e94643e-f853-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000816/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont izolacji przeciwwodnej w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/KJ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 661788,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie zgodnie z : „Programem funkcjonalno-użytkowym” (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zakres rzeczowy robót określa Przedmiar robót będący załącznikiem nr 2 A do SWZ. 2) Zamawiający informuje, iż nie dzieli przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia maja charakter jednorodny, wymagają ciągłości technologicznej, w związku z powyższym brak jest uzasadnienia do dzielenia zamówienia.

NAZWA
Remont izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych w budynku C Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie

Zamawiający nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawców jakichkolwiek podziałów przedmiotu zamówienia.

a) Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia opisane są w PFU stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Załączniku nr 2A „Przedmiar robót”.

b) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania PFU oraz przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamówienia budowlanego. Prace modernizacyjne muszą być wykonane w sposób zgodny z wymaganiami:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021r, poz. 1129, z późn. zm.).
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. DZ. U. Poz. 595, w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia przedmiotu wykonującego działalność leczniczą.
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U poz. 2454),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity - Dz. U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz. U z 2003r.nr 120 poz. 1126)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. (Dz. U z 2003r. nr 47 poz. 401)
-WTWiORB część C -„Zabezpieczenie i izolacje” zeszyt 5 - „Izolacje przeciwwilgotnościowe i wodochronne części podziemnych budynków” ITB 2016.
- zasadami wiedzy technicznej oraz Założeniami do projektowania ujętymi w PFU.

UWAGA:
Zakres prac objętych niniejszym opracowaniem zalicza się do prac niebezpiecznych. Do prac niebezpiecznych występujących na budowie należy zaliczyć prace w wykopach o głębokości poniżej 1,5 m. Miejsca robót ziemnych należy oznakować napisami ostrzegawczymi i ogrodzić. Wszelkie prace związane z wykonanie remontu mogą wykonywać wyłącznie pracownicy posiadający odpowiednie kwalifikacje.
Bezpośredni nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na stanowiskach pracy sprawuje kierownik budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 704588,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947935,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704588,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUCHMAX "BIS", BOŻENA SUCHENEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241226690

7.3.3) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego nr 26

7.3.4) Miejscowość: Jadów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-280

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731874,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot umowy będzie realizowany w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 18.11.2022 roku w dwóch etapach:
2. Etap 1 –w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2022 r. obejmujący swoim zakresem wykonanie robót o wartości co najmniej 50% wartości umowy, potwierdzonych Protokołem Częściowego Odbioru Robót, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej umowy
Etap 2 – realizacja inwestycji w pozostałym zakresie wynikającym z umowy – w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.11.2022 r. potwierdzonych Protokołem Końcowym Odbioru Robót, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3a do niniejszej umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.