eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ,, Budowa windy osobowej w PDPS w Braniewie- dostawa i wymiana dźwigu szpitalnego w istniejącym szybie windowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,, Budowa windy osobowej w PDPS w Braniewie- dostawa i wymiana dźwigu szpitalnego w istniejącym szybie windowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000987325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 35

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442492

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pdpsbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-braniewo.pl//artykul/52/20/powiatowy-dom-pomocy-spolecznej-w-braniewie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a695b0c-fdea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Budowa windy osobowej w PDPS w Braniewie- dostawa i wymiana dźwigu szpitalnego w istniejącym szybie windowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a695b0c-fdea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016210/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Budowa windy osobowej w PDPS w Braniewie- dostawa i wymiana dźwigu szpitalnego w istniejącym szybie windowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PDPS/AG/01/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Braniewie 14-500 Braniewo ul. Królewiecka 35.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z urządzeniami maszynowni wraz z ich utylizacją oraz zgłoszeniem
w UDT wyłączenia z eksploatacji;
b) dostawa i montaż urządzenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnego z normą PN-EN 81.20/50 typu automat przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym leżących na łóżkach wraz z wymianą prowadnic, dostawa i montaż nowego zespołu napędowego, kabiny i elementów sterowania, przeciwwagi, olinowania;
c) szyb dźwigu należy wykonać jako oddzielną strefę pożarową,
d) wykonanie robot budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do zabudowy nowego dźwigu w tym robót budowlanych w obrębie;
e) wykonania modernizacji instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla uruchomienia montowanego nowego dźwigu,
f) wymiana instalacji elektrycznej oraz oświetleniowej w maszynowni oraz korytarzu maszynowni, montaż tablicy wstępnej w maszynowni,
g) modernizacja oświetlenia szybu windowego oraz maszynowni i korytarza maszynowni na energooszczędne,
h) prace okołobudowlane, związane z odnowieniem szybu windowego oraz maszynowni wraz z korytarzem- uzupełnienie ubytków tynku, gruntowanie oraz podwójne malowanie farbą emulsyjną akrylową całej powierzchni (ściany, sufit) szybu, maszynowni, korytarza prowadzącego do maszynowni, obróbkę nowych drzwi szybowych na każdym przystanku, po oczyszczeniu dwukrotne malowanie posadzki maszynowni farbą do posadzek betonowych- antypoślizgową, oczyszczenie, odtłuszczenie oraz dwukrotne malowanie konstrukcji schodów znajdujących się w korytarzu prowadzącym do maszynowni- barwy farb do ustalenia z Zamawiającym,
i) wymiana wraz z obróbką drzwi łączących maszynownię z korytarzem oraz korytarz z holem na drzwistalowe przeciwpożarowe o klasie odporności ogniowej co najmniej EI30 ( kolor do ustalenia z Zamawiającym)
j) wymiana wyłącznika głównego windy znajdującego się na parterze obiektu przy szybie windowym wraz z jego zabezpieczeniem przed dostępem dla osób nieuprawnionych- montaż w szafie ściennej;
k) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego (wraz z opłatami) oraz przekazanie Zamawiającemu:
a. dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej;
b. uzyskania decyzji dopuszczenia urządzenia do eksploatacji wydanej przez UDT (Zamawiający przewiduje w tym zakresie udzielenia pełnomocnictwa wykonawcy)
c. specyfiką elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji.
d. dokument potwierdzający utylizację dźwigu (BDO)
l) uruchomienie, testowanie i zaprogramowania dźwigu wg. dyspozycji Zamawiającego, przeszkolenie obsługi Zamawiającego;
m) wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz wymaganych przeglądów wraz z potrzebnymi częściami oraz serwisem, oraz ponoszenie kosztów za dokonywanie czynności dozoru technicznego w trakcie badań okresowych UDT .

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.3) Ulica: Pawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.