eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy oraz przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy oraz przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WAWER M. ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010822042

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włókiennicza 54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-974

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222773600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.opswawer@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opswawer.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opswawer.waw.pl/przygotowywanie-i-wydawanie-w-lokalu-gastronomicznym-oraz-przygotowanie-i-dow%C3%B3z-do-miejsca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy oraz przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5eeee5a-40d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00104216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 przygotowywanie i wydawanie (w tym na wynos z dowozem ) gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer na lata 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 737854,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.
Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (24 miesiące od dnia 01 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2023r.) na:
A) dla części I przedmiotu zamówienia - 23360 posiłków dla 32 podopiecznych spożywających posiłki w lokalu Wykonawcy;
Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 30 %. (dotyczy zarówno części I jak i części II przedmiotu zamówienia).
Z uwagi na obowiązujący w chwili zawierania umowy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemiczny związany z SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, Zamawiający zastrzega możliwość zaistnienia konieczności realizacji zamówienia poprzez wydawanie posiłków dla osób uprawnionych w opakowaniach jednorazowych biodegradowalnych. (dotyczy części I przedmiotu zamówienia).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7A do SWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 533308,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania, gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.
Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (24 miesiące od dnia 01 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2023r.) na:
B) dla części II przedmiotu zamówienia - 7300 posiłków dla 10 podopiecznych którym Wykonawca będzie dowoził posiłki własnym transportem do miejsca zamieszkania podopiecznego.
2. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 30 %. (dotyczy zarówno części I jak i części II przedmiotu zamówienia).
3. Z uwagi na obowiązujący w chwili zawierania umowy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemiczny związany z SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, Zamawiający zastrzega możliwość zaistnienia konieczności realizacji zamówienia poprzez wydawanie posiłków dla osób uprawnionych w opakowaniach jednorazowych biodegradowalnych. (dotyczy części I przedmiotu zamówienia).
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7B do SWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

4.5.5.) Wartość części: 204546 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Przy Kominku Catering Kazimierz Grotte

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272748666, REGON 362845642

7.3.3) Ulica: ul. Patriotów 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Przy Kominku Catering Kazimierz Grotte

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272748666, REGON 362845642

7.3.3) Ulica: Patriotów 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.