eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Roboty budowlane dostosowujące część pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dostosowujące część pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane dostosowujące część pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7778c170-fb84-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042421/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane dostosowujące część pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237679/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane dostosowujące część pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego;
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu części pomieszczeń kondygnacji parteru szkoły podstawowej im. św. Jana Kantego w Świlczy do wymogów oddziału zerowego w zakresie:
1) roboty budowlane:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty remontowe:
- roboty murowe;
- ścianki działowe;
- tynki;
- okładziny ścienne;
- malowanie;
- podłoża, posadzki;
- stolarka okienna;
- stolarka drzwiowa wewnętrzna;
- stolarka drzwiowa zewnętrzna;
- sufity podwieszane;
- nadproże stalowe;
- wyposażenie stałe;
- roboty towarzyszące;
- elewacja – uzupełnienie;
2) roboty elektryczne:
a) demontaż i montaż opraw oświetleniowych;
b) demontaż i montaż gniazd instalacyjnych;
c) osprzęt elektroinstalacyjny;
d) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny;
e) łączniki i przyciski instalacyjne;
f) łączniki świecznikowe, schodowe;
g) wymiana tablic rozdzielczych, puszki instalacyjne;
h) wykucia bruzd;
i) przewody kabelkowe;
j) zaprawianie bruzd
k) montaż gniazd;
l) układanie poziomego okablowania strukturalnego,
m) sprawdzanie i pomiary obwodu elektrycznego;
n) badania i pomiary instalacji;
o) pomiary natężenia;
3) roboty sanitarne - instalacja z.w. i c.w.u.:
a) instalacja wody;
b) instalacja kanalizacji wewnętrznej: instalacja kanalizacji;
c) instalacja centralnego ogrzewania: centralne ogrzewanie;
d) instalacja wentylacji mechanicznej:
- instalacja wentylacji toalet;
- instalacja wentylacji szatni;
- instalacja wentylacji sali przedszkolnej.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331029,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518251,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331029,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krisbud Krzysztof Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141398776

7.3.4) Miejscowość: Domatków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331029,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.