eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0b7d91f-08d1-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa dróg gminnych ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270296/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3653963,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy dróg gminnych ul. Kujawskiej i ul. Solidarności w Kruszwicy.

W stanie istniejącym droga gminna – ul. Kujawska posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości około 7m w dobrym stanie technicznym. Ruch pieszych odbywa się po obustronnych chodnikach z kostki betonowej, przejście przez jezdnię odbywa się po oznakowanych przejściach dla pieszych. Parkowanie pojazdów odbywa się na wyznaczonych zatokach parkingowych z kostki betonowej (parkowanie prostopadłe do osi jezdni). Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do kanalizacji deszczowej. Przy omawianej ulicy zlokalizowane są budynki mieszkaniowe wielorodzinne, punkty handlowe oraz placówki oświatowe. Ulica Solidarności posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości około 6,15 do 7,6 m w dobrym stanie technicznym. Obecnie przy omawianej ulicy nie ma wydzielonego ciągu pieszego (ruch pieszych wzdłuż omawianej ulicy odbywa się jezdnią drogi wewnętrznej i chodnikami po stronie wschodniej – w obrębie budynków wielorodzinnych. Ruch rowerzystów odbywa się po ścieżce rowerowej o nawierzchni bitumicznej. Parkowanie pojazdów odbywa się na wyznaczonych zatokach parkingowych z kostki betonowej (parkowanie prostopadłe oraz równoległe do osi jezdni). Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. Przy omawianej ulicy zlokalizowane są budynki mieszkaniowe wielorodzinne oraz sklep samoobsługowy. Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowana jest sieć energetyczna, wodociągowa, gazowa, ciepłownicza, teletechniczna kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej.
Projektowana inwestycja przewiduje:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- budowę i przebudowę odcinków kanalizacji deszczowej,
- przebudowę kolidujących elementów infrastruktury energetycznej oraz budowę doświetlenia przejść dla pieszych,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów,
- wzmocnienie istniejących konstrukcji nawierzchni,
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą,
- wykonanie elementów oznakowania – oznakowanie poziome i pionowe.
Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robot. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów uzbrojenia podziemnego, w przypadku natrafienia na urządzenie przeprowadzić jego regulacje do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów i wzornictwa. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne.
3. Finansowanie zadania:
Zadanie jest realizowane z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4. Wytyczne dla wykonawcy:
a) Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja techniczna, projekty stałej i czasowej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi.
b) Zamawiający informuje, że rozbudowa ul. Kujawskiej i Solidarności w Kruszwicy będzie się odbywać w oparciu o ostateczną decyzję zezwolenia na realizację inwestycji drogowej natomiast przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kujawskiej w oparciu o ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.
c) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Zamawiający dysponuje zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu.
d) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne, gazowe i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa.
e) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne, gazowe i inne) placu budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii.
f) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
g) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
h) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń.
i) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy.
j) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem.
k) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznego ruchu pieszego do posesji i punktów usługowo – handlowych.
l) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji i wbudowania np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne, włazy, destrukt asfaltowy należy dostarczyć zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu na składowisko Zamawiającego. Kostkę betonową należy przetransportować na zabezpieczonych paletach. Palety stają się własnością Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie.
m) Z uwagi na możliwość przeprowadzenia wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków oraz rozrodu innych gatunków zwierząt, prace można rozpocząć po potwierdzeniu przez specjalistę przyrodnika maksymalnie na 2 dni przed planowaną wycinką braku lęgów (gniazd) chronionych gatunków ptaków oraz rozrodu innych gatunków zwierząt w ich obrębie. Koszt pracy specjalisty przyrodnika po stronie wykonawcy.
n) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
o) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego do umowy.
p) Zamawiający przewiduje wydatkowanie środków na sfinansowanie przedmiotu zamówienia do kwoty 950.000,00 zł w roku 2022 oraz do kwoty 2.950.000,00 zł w roku 2023.

II. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
1) pracownik budowy – prace drogowe
2) pracownik budowy – prace instalacyjne (budowa kanalizacji deszczowej, elementów oświetlenia i kanału technologicznego)
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4849137,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6919125,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4849137,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANS-POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 44

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4849137,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.