eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Koronowo - finansowanie z budżetu Gminy oraz funduszu sołeckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Koronowo – finansowanie z budżetu Gminy oraz funduszu sołeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Koronowo – finansowanie z budżetu Gminy oraz funduszu sołeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73bf14c9-0105-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Zakup i montaż oświetlenia ulicznego w Morzewcu przy ul. Folwarcznej - fundusz sołecki

1.1.16 Budowa oświetlenia ulicznego w Wierzchucinie Królewskim - fundusz sołecki

1.1.17 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Koronowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa części oświetlenia drogowego ze słupem oświetleniowym szt. 2, w ul. Targowej w Koronowie – słup SO-5/1/2 oraz słup SO-5/1/1 – zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 1
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupów
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupów oświetleniowych (słup stalowy s-60)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupach, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

2. Budowa części linii kablowej oświetlenia drogowego wraz ze słupem oświetleniowym szt. 1, w ul. Żytniej w Koronowie– słup SO-3/20 – zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 2
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-60)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do oprawy oświetleniowej
- Montaż wysięgnika rurowego i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

3. Budowa części linii kablowej oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi szt. 2, w ul. Os. Leśne w Koronowie – słupy L2/6, L2/4 – zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 3
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupów
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupów oświetleniowych (słup stalowy s-80)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupach, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowego i przewieszek z lin stalowych
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

4. Budowa części oświetlenia drogowego ze słupem oświetleniowym szt. 1 Wierzchucin Królewski- Łąsko Małe- słupy L7/2 – zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 4
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-80)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

5. Budowa części oświetlenia ulicznego w m. Tryszczyn ul. Akacjowa i ul. Lipowa wraz ze słupem oświetleniowym szt. 1,– SO-102/3 - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 5
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupów
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-80)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do oprawy oświetleniowej
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

6. Budowa części oświetlenia ulicznego Skarbiewo- Nowy Dwór wraz ze słupem oświetleniowym szt. 2,– SO 1/1, SO- 2/9 - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 6
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupów oświetleniowych (słup stalowy s-80)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

7. Budowa części oświetlenia ulicznego w m. Sokole Kuźnica wraz ze słupem oświetleniowym szt. 2,– L4 i L5 - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 7
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-70)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgnika rurowego i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

8. Budowa części oświetlenia ulicznego w ul. Pałacowej w m. Wtelno wraz ze słupem oświetleniowym szt. 1,– SO 1/1- zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 8
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-80)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgnika rurowego i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

9. Budowa części oświetlenia ulicznego w m. Wilcze wraz ze słupem oświetleniowym
szt. 1,– L 1/2 - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 9
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż szafki oświetleniowej SO
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-70)
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 221400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup i montaż oświetlenia ulicznego w Morzewcu przy ul. Folwarcznej- fundusz sołecki
- zakres zgodnie z załącznikiem graficznym NR 10
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż szafki oświetleniowej SO
- Montaż słupa oświetleniowego (słup stalowy s-70) 1 szt. L-3/1
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
1.Budowa oświetlenia ulicznego w Wierzchucinie Król.- fundusz sołecki- - zakres zgodnie
z załącznikiem graficznym NR 11
Zakres prac:
- Ręczne wykopanie i zasypanie rowów dla kabli i słupa
- Wysypanie dna rowów kablowych piaskiem
- Ułożenie bednarki w rowach kablowych
- Montaż szafki oświetleniowej SO
- Układanie kabli w rowach kablowych
- Montaż słupów oświetleniowych (słup stalowy s-80) 3 szt. 1/1, 1/2, 1/3
- Ułożenie kabli wielożyłowych w słupie, do opraw oświetleniowych
- Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych
- Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego typu LED
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej, skuteczności zerowania
- Badania linii kablowej
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 40590,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635608,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe NOVEL Jacek Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542667832

7.3.3) Ulica: Pomianowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235796,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowe NOVEL Jacek Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542667832

7.3.3) Ulica: Pomianowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53041,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe NOVEL Jacek Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542667832

7.3.3) Ulica: Pomianowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.