eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejść dla pieszych w zakresie wykonania doświetleń.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejść dla pieszych w zakresie wykonania doświetleń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191686680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pucka 11

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarzaddrogowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejść dla pieszych w zakresie wykonania doświetleń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b99ca9-45f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001053/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Doświetlenie przejść dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268360/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-40/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1488G w Wejherowie w km ok. 0+400.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 15157,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 3+440.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17146,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 2+530.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17687,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 2+780.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17134,47 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+460.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 19266,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+240.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 18574,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+580.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17515,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1485G w Wejherowie w km ok. 0+410.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 15639,38 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1322G w miejscowości Brzeźno Lęborskie.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 18346,65 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 15638,09 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1318G w miejscowości Łęczyce w km ok. 11+450.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 22854,69 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1429G w miejscowości Lubiatowo.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 29389,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w miejscowości Linia w km ok. 12+440.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 22444,34 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Mrzezino w km ok. 2+450.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20625,02 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Smolno w km ok. 0+910.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 22348,33 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Smolno w km 1+767.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20767,10 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w miejscowości Strzepcz w km 19+480.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 19153,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16251,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16251,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16251,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18834,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18834,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18834,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19213,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22091,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19213,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19213,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18691,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21599,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18691,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18691,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21474,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31932,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21474,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21474,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20465,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22871,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20465,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20465,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19083,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24298,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19083,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19083,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16923,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23126,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16923,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16923,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19792,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22696,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19792,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elkar Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19792,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16948,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19219,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16948,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882442144

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16948,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19673,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34502,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19673,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19673,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19673,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59573,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19673,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19673,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20883,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33383,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20883,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20883,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19684,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31191,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19684,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19684,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19726,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34725,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19726,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19726,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19939,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27765,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19939,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Aradiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19939,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19579,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23572,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19579,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19579,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.