eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272193399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4511232, 4511243, 4511225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dps.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/010/001

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9167e5-01cb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane polegające na wymianie zużytego poszycia dachu na budynkach I etapu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/R/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535216,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach”. Modernizacja pokrycia dachów budynków nr IV i IX oraz budynku dźwigu osobowego B realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Andrzeja Mielańczyka.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Rozbiórkę pokrycia z dachówki ok. 902 m2 i obróbek blacharskich ok. 164 m2;
2) Rozbiórkę rynien ok. 209 m i rur spustowych 78 m;
3) Rozbiórkę uszkodzonych fragmentów izolacji termicznej;
4) Rozbiórkę łat;
5) Rozbiórkę izolacji z papy;
6) Rozbiórkę uszkodzonego deskowania połaci dachowej i podbitki okapu oraz uszkodzonych fragmentów krokwi;
7) Rozbiórkę koszy dachowych - na styku z połacią innego segmentu pokrycia z dachówek oraz sąsiedniej połaci przy rozbiórce ww. kosza;
8) Rozbiórka uszkodzonych kominów;
9) Czasowy demontaż instalacji odgromowej;
10) Naprawę krokwi z impregnacją;
11) Uzupełnienie izolacji termicznej;
12) Wykonanie deskowania połaci dachowej ok. 620 m2;
13) Wykonanie izolacji z membrany ok. 872 m2;
14) Montaż kontrłat i łat zgodnie ze wskazaniami producenta wybranego systemu dachówek;
15) Wykonanie desek okapowych, obróbek drewnianych tarasów, wszelkich innych elementów;
16) Wykonanie obróbek blacharskich zgodnie ze wskazaniami producenta wybranego systemu dachówek (kominy, okapy, krawędzie, koryta itd.);
17) Montaż rynien ok. 209 m i rur spustowych ok. 78 m z podłączeniem do sieci odwodnienia - zgodnie ze wskazaniami producenta wybranego systemu rynnowego;
18) Montaż wyłazów dachowych 13 szt.;
19) Montaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki ok. 922 m2 zgodnie ze wskazaniami producenta wybranego systemu dachówek wraz z gąsiorami;
20) Remont kominów;
21) Naprawę krawędzi dachu wokół tarasów w tym odwodnienia, słupów, belek;
22) Naprawę wszelkich elementów związanych z dachem oraz uszkodzonych fragmentów tynku elewacji i innych elementów;
23) Montaż wcześniej zdemontowanej instalacji odgromowej z wymianą uszkodzonych elementów.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – placówce opieki społecznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575117,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600443,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575117,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ardach Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273431926

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 68G

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575117,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.