eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Modernizacja parku przy ul. Łąkowej i Zielonej w Mroczy - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja parku przy ul. Łąkowej i Zielonej w Mroczy – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA

1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja parku przy ul. Łąkowej i Zielonej w Mroczy – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-143ce3de-dc60-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja parku przy ul. Łąkowej i Zielonej w Mroczy – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane w ramach Funduszu Europejskiego dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027 w ramach: Działania: 5.6 Odnowa przestrzeni publicznych BydOF – IP

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2460828,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu parku przy ul. Łąkowej i Zielonej w Mroczy wraz z lokalizacją obiektów małej architektury na działce 370/10, obręb Mrocza.
W zakres inwestycji wchodzi budowa alejek parkowych, ścieżek rekreacyjnych, budowa i przebudowa dojść/wejść do parku, rewitalizacja zieleni urządzonej wraz z nowymi nasadzeniami, lokalizacja kompozycji rabat i kwietników, budowa wolnostojącej tężni solankowej, budowa pergoli drewnianej, budowa bulodromu, lokalizacja ścieżki sensorycznej,
lokalizacja elementów małej architektury, rozbudowa i przebudowa wewnętrznej linii zasilającej wraz z lokalizacją latarni i monitoringu, rozbiórka (w celu przebudowy) części muru i ogrodzenia w zachodniej części projektowanego terenu, będących w kolizji z projektowanym
zagospodarowaniem działki oraz wycinka 8 drzew ze względu na stwierdzoną chorobę, w miejsce których nasadzone zostaną nowe drzewa. Niezbędne jest również doprowadzenie sieci wodociągowej zasilającej tężnię wolnostojącą, zamgławiacze, zdrój wody pitnej oraz punkty czerpalne wody do podlewania zieleni.
Głównymi elementami zagospodarowania są:
-Wolnostojąca tężnia solankowa oraz okalająca ja drewnianą pergolą z zielenią pnącą.
- Ścieżka sensoryczna składająca się z szeregu różnych nawierzchni na kolejnych odcinkach ścieżki, jak np. drobne kamienie (grys), bruk drewniany, deski drewniane ryflowane, piasek, płyty betonowe chodnikowe, wałki drewniane z palisad, głazy (otoczaki), nawierzchnie typu kocie łby, pieńki i pniaki, rury plastikowe, kora kamienna, trawnik czy łupek ścieżkowy.
-Boiska do gry w boule (bulodrom) stanowiące place wielkości 15,0 x 4,0 m, o nawierzchni z drobnego tłucznia (kruszywo granitowe).
- Strefa z zamgławiaczami w ilości pięć (5 szt.) zamgławiaczy stacjonarnych wzdłuż odcinka alejki pieszej.
Jako uzupełnienie zagospodarowania terenu inwestycji przewiduje się elementy małej architektury i zagospodarowania, takie jak:
-ławki parkowe,
- kosze na śmieci, w tym kosze do segregacji oraz na psie odchody,
-stację dla psów,
- zdrój wody pitnej,
- parkingi rowerowe,
- rabaty kwiatów i bylin,
- zieleń urządzoną,
-elementy identyfikacji wizualnej, tj. 4 tablice informacyjne podświetlane LED
- rampę dla niepełnosprawnych.
Zakres planowanych prac obejmuje także:
- demontaż i utylizację pojedynczych elementów małej architektury (kilka koszy na śmieci wzdłuż dróg publicznych),
-usunięcie zieleni zgodnie z projektem gospodarki drzewostanem,
- wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, kwiatów, bylin, trawników (zgodnie z rys. A.04 PROJEKT URZĄDZENIA ZIELENI).


Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ i udostępnionych dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490385,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2976600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490385,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solo Duo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: Wiatrakowa 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490385,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.