eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w układzie on - grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL "CePeLek" SP ZOZ położonym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w układzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL „CePeLek” SP ZOZ położonym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cepelek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w układzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL „CePeLek” SP ZOZ położonym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba996a7c-0e9b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038879/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycje budowlane instalacja fotowoltowoltaiczna o mocy 235kWp Koszykowa wraz z modernizacja przylacza energetycznego w rozdzielni głównej dla budynku A, B, C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/CWPL/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1130246,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w układzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” SP ZOZ położonym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie
w ramach zadania inwestycyjnego”
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71220000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45000000-7 - Roboty budowlane
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne.

Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie służby zdrowia.
Wykonawca może realizować prace przez całą dobę, przy czym prace głośne mogą być realizowane po godzinach pracy lekarzy (od poniedziałku do piątku po godz. 19: 00)
Dokładny opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie część zamówienia, którą przekaże do realizacji podwykonawcom. W umowie zostanie określony zakres robót, które Wykonawca będzie wykonywał własnymi siłami lub za pomocą podwykonawców.

5. Zamawiający przewiduje obowiązek (brak stawienia się na wizję spowoduje odrzucenie złożonej oferty) odbycia wizji lokalnej w jednym z 5 terminów do wyboru:
1) pierwszy termin 22/06/2023r.,
2) drugi termin 26/06/2023r.,
3) trzeci termin 27/06/23023r.,
4) czwarty termin 28/06/2023r.,
5) piaty termin 29/06/2023r.,
6) Wykonawca może wnioskować o dodatkowy termin Wizji lokalnej za pomocą platformy prowadzonego postępowania

-zbiórki każdorazowo o godzinie 8: 00 przed wejściem do Przychodni na ul. Koszykowej 78/ ul. Chałbińskiego.
Zamawiający informuje, iż nie będzie odpowiadał na pytania (zarówno ustne jak
i pisemne) Wykonawców podczas wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej Zamawiający zapozna Wykonawców z miejscem realizacji zamówienia i umożliwi dokonanie ewentualnych pomiarów. Wszelkie pytania i wątpliwości należy zgłaszać do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVI SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować i rozliczyć przedmiot zamówienia wraz
z odbiorem końcowym w nieprzekraczalnym terminie do 22 grudnia 2023 roku.
7. Rozwiązania równoważne
Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych
o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej.
Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem:
- Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, liczba elementów składowych),
- Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa),
- Parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.),
- Wyglądu (struktura, faktura, barwa).
Zamawiający dopuszcza zmianę przez Wykonawcę zastosowanych w projekcie technologii wykonania robót oraz urządzeń pod warunkiem uzgodnienia tychże zmian z Inwestorem oraz Projektantem w trybie art. 20 ust. 1 pkt. 4b Prawa budowlanego.
Przyjęte w przedmiarze oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów
i urządzeń (karty katalogowe) wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym.
Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna.
Wskazanie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
W przypadku nie złożenia wykazu materiałów równoważnych Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował produkt opisany w SWZ (zgodny z dokumentacją projektową).
Zaproponowane materiały i urządzenia stanowią jedynie przykład, dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia ich kompatybilności z urządzeniami wskazanymi oraz brakiem konieczności wprowadzenia zmian w przyjętych rozwiązaniach projektowych.
8. Gwarancja i rękojmia – Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji: na okres minimum 120 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia,
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe zasady zostały opisane
w Rozdziale XIII SWZ.
9. Wymagania, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją robót
w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej
i telekomunikacyjnej;
2) wymóg określony w pkt 1 nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownicze i/lub wykonujących czynności nadzorcze i/lub pełniących funkcje inspektorów
w poszczególnych branżach;
3) w trakcie realizacji zamówienia (Umowy) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania czynności wskazanych
w pkt. 1.;
4) w trakcie realizacji zamówienia (Umowy) na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wybrane, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika
na podstawie umowy o pracę/stosunku pracy,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
5) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 Zamawiający, po dwukrotnym naliczeniu Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 7 Projektu umowy, może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności;
6) Wykonawca i Podwykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowach z osobami wykonującymi czynności określone w pkt 1 odpowiednie postanowienia bezsprzecznie pozwalające na przekazanie Zamawiającemu informacji, danych
i dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, dotyczących spełnienia obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1390202,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1390202,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW SUN sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342665277

7.3.3) Ulica: ul. Jaworskiego 5a

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1390202,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.