eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.obuchowska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3ff6c0-9ecf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079783/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.2.2022.BO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 524176,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169391,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: Bluzy
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna

4.5.5.) Wartość części: 48750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 2: Koszulki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 3: Materiały konferencyjne.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192122-2 - Pióra wieczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22815000-6 - Notatniki

30192121-5 - Długopisy kulkowe

4.5.5.) Wartość części: 16100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 4: Torby.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18936000-9 - Torby włókiennicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18931100-5 - Plecaki

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 5: Kubki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111300-4 - Ceramika

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 6: Pinsy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 2950,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 7: Skarpetki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18317000-4 - Skarpety

4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 8: Parasole.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39295200-8 - Parasole

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53806,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67158,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67158,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-STUDIO L Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110

7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67158,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17987,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16728,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-STUDIO L Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110

7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16728,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD Pracownia Reklamy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808

7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 68

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53997,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WCOS KALAHARI Anna Leszczyńska-Pawlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180061494

7.3.3) Ulica: Czajków

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-812

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28597,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD Pracownia Reklamy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808

7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 68

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2793,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3555,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna WENA SC Jolanta Łyszkowska-Socha i Tomasz Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854

7.3.3) Ulica: ul. Morenowa 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-172

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3555,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6654,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6654,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6654,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14452,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15362,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15362,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.