eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków
obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Myszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151514584

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Okrzei 140

1.4.2.) Miejscowość: Myszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.7.) Numer telefonu: 343132011

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwik-myszkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-myszkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sektor wodno - ściekowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330850

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00305412

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
13.2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ (przy czym
Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy
lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
— Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w rozdziale 6, 7, 8, 9,
10 SWZ,
— Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawiera rozdział 22 SWZ,
— Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego
postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwik-myszkow

Po zmianie:
13.2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ (przy czym
Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy
lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
— Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w rozdziale 6, 7, 8, 9,
10 SWZ,
— Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawiera rozdział 22 SWZ,
— Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego
postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwik-myszkow

INFORAMCJE DODATKOWE:
W związku z pytaniem oferenta dotyczącym wyjaśnienia rozbieżności pomiędzy kolumną Q
a kolumną Y w niektórych pozycjach w taryfie C11 i B23.Dot. Lp.: 8; 11; 12; 13; 15; 17; 18. oraz prośbą o korektę numeracji w kolumnie liczby porządkowej, ponieważ brakuje pozycji 16.
W związku z powyższym Zamawiający informuję, że w/w rozbieżności wynikają z błędnie wpisanych wartości w niektórych pozycjach w taryfie C11 i B23.
Załącznik nr 1 do SWZ – Wykaz PPE przed zmianą jest:
Kolumna 17 wiersz 8 – 15924
Kolumna 17 wiersz 11 – 1356
Kolumna 17 wiersz 12 – 576
Kolumna 17 wiersz 13 – 883
Kolumna 17 wiersz 15 – 1994
Kolumna 20 wiersz 18 – 1153486
Załącznik nr 1 do SWZ – Wykaz PPE po zmianie jest:
Kolumna 17 wiersz 8 – 12989
Kolumna 17 wiersz 11 – 1424
Kolumna 17 wiersz 12 – 419
Kolumna 17 wiersz 13 – 684
Kolumna 20 wiersz 18 – 1342
Po wprowadzeniu korekty w nr. liczby porządkowej:
Kolumna 20 wiersz 17 – 1103858

Z UWAGI NA LIMIT ZNAKÓW POZOSTAŁE ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW ZAWARTE SĄ W PLIKU "ODPOWIEDZI NA PYTANA Z DNIA 09.05.2024R,- KTÓRE ZAMAWIJĄCY UDOSTĘPNIA NA STRONIE POSTĘPOWANIA

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Na wniosek oferenta:
Wykreśla się §6 ust 12):
"Podstawą do wystawienia faktury mogą być również dane przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego na temat zużycia energii elektrycznej na podstawie otrzymanych od OSD faktur za usługę dystrybucji energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym do PPE Zamawiającego".
2. Na Wniosek oferenta dodaje się zapis:
W PPU §6 ust.16 po zmianie jest:
„W przypadku stwierdzenia błędów w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego PPE Zamawiającego, które spowodowały zaniżenie lub zawyżenie należności za pobraną energię elektryczną lub w przypadku, gdy OSD dokona korekty danych pomiarowych przekazanych Wykonawcy za dany okres rozliczeniowy lub korekty faktur dla Zamawiającego, na podstawie, których Wykonawca wystawi faktury Zamawiającemu, Wykonawca dokonuje korekty uprzednio wystawionych faktur VAT Zamawiającemu według poniższych zasad:
1) korekta faktur w wyniku stwierdzenia nieprawidłowości, o których mowa w niniejszym paragrafie, obejmuje cały okres rozliczeniowy lub okres, w którym występowały stwierdzone nieprawidłowości lub błędy,
2) podstawą rozliczenia przy korekcie faktur, o których mowa w pkt 1 jest wielkość błędu wskazań układu pomiarowo – rozliczeniowego, zgodnie ze skorygowanymi danymi przekazanymi Wykonawcy przez OSD lub Zamawiającego,
3) nadpłata wynikająca z korekty rozliczeń podlega potrąceniu (rozliczeniu) z kolejnych należności bez informowania o tym Wykonawcy lub zwrotowi na wniosek Zamawiającego, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wpływu tego wniosku do siedziby Wykonawcy,
4) niedopłata wynikająca z korekty rozliczeń będzie płatna przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury korygującej Zamawiającemu przez Wykonawcę, pod warunkiem, że faktura korygująca wpłynie do Zamawiającego nie później niż 21 dni przed upływem terminu płatności. W przypadku opóźnień w dostarczaniu do Zamawiającego wystawionej faktury korygującej, termin płatności ulegnie przesunięciu o liczbę dni opóźnienia.
Złożenie reklamacji nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku terminowej zapłaty należności”.
3. Na Wniosek oferenta dodaje się zapis:
W PPU §1 ust.6 po zmianie jest:
“Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych lub mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w Załączniku nr 1 do Umowy, po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian
z OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dnia dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie OSD odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenia kosztów na usłudze dystrybucji”. "Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy".

Z UWAGI NA LIMIT ZNAKÓW POZOSTAŁE ZMIANY PROJEKTOWANYCH POSTANOWIEŃ UMOWY ZAWARTE SĄ W PLIKU "ODPOWIEDZI NA PYTANA Z DNIA 09.05.2024R," - KTÓRE ZAMAWIJĄCY UDOSTĘPNIA NA STRONIE POSTĘPOWANIA

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-27 10:00

Po zmianie:
2024-05-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-27 10:15

Po zmianie:
2024-05-29 10:15

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Z UWAGI NA LIMIT ZNAKÓW POZOSTAŁE ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW ZAWARTE SĄ PLIKU "ODPOWIEDZI NA PYTANA Z DNIA 09.05.2024R",- KTÓRE ZAMAWIJĄCY UDOSTĘPNIA NA STRONIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.