eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Termomodernizacja i rozbudowa o windę budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i rozbudowa o windę budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nakielski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. H. Dąbrowskiego 54

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 386 66 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nakielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i rozbudowa o windę budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb60f1d-36f6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000163/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja z przebudową i rozbudową budynku PUP przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle n. Not.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane z projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie nakielskim. Budynek PUP-u w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249375/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OWO.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia brzmi: Termomodernizacja i rozbudowa o windę budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią. Zamówienie będzie współfinansowane z projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie nakielskim. Budynek PUP-u w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją i rozbudową o windę budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią. W ramach termomodernizacji budynku przewidziano do wykonania docieplenie ścian (w tym ścian piwnic) i stropodachu budynku oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Planuje się wymianę instalacji oświetleniowej w budynku, częściową przebudowę instalacji c.o. oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachu wraz z wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej oraz wymianę całej instalacji odgromowej. W związku z dobudową windy do budynku, na każdej kondygnacji konieczna jest przebudowa ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa niektórych pomieszczeń w tym sanitariatów. W ramach koniecznej przebudowy sanitariatów planuje się jednocześnie dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach prac wewnętrznych przewidziano także dostosowanie budynku do przepisów p.poż. poprzez wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatki schodowej, wydzielenie stref pożarowych, wykonanie instalacji hydrantowej itp. Ponadto planowane jest wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód opadowych.
Szczegółowy opis przedstawia projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które składają się na przedmiot zamówienia. Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo. Zakres robót ujętych w przedmiarze jest konieczny do wykonania przy realizacji inwestycji. Przy kalkulacji oferty wykonawca ma prawo uwzględnić koszt wykonania innych robót, które uważa za konieczne do wykonania zadania.
Wykonawca składa ofertę na cały zakres zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2521057,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3012521,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2521057,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wezambud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 562-180-86-98

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 37A

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2521057,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.