eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Modernizacja placu PSZOK w Kolbuszowej



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu PSZOK w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu PSZOK w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773d25ff-11b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja placu PSZOK w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli spełnione są ustawowe przesłanki. ZGKiM Sp. z o.o. spełnia wszystkie w/w przesłanki. Wobec powyższego Gmina Kolbuszowa zleci realizację zadania pn.: „Modernizacja placu PSZOK w Kolbuszowej” posiada odpowiedni potencjał techniczny a także wiedzę i doświadczenie zdobyte w ubiegłych latach. Zna również specyfikę wykonywania niniejszych prac na terenie Gminy. Niniejsze zamówienie mieści się w podstawowym zakresie działalności ZGKIM Sp. z o. o. w Kolbuszowej. Przedmiotowe zamówienie należy do zadań własnych Gminy Kolbuszowa, dla których powołano ZGKiM
Sp. z o. o. w Kolbuszowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z utwardzeniem części działki budowlanej nr ew. 2331/2 (obręb Kolbuszowa, jedn. ew.: 180602_4 Kolbuszowa M) na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kolbuszowej. Zakres robót przewiduje utwardzenie placu o powierzchni ok. 1031,0 m2 z płyt drogowych (żelbetowych, pełnych) o wymiarach 150 x 300 x 15 cm wraz z wykonaniem ścian oporowych o przęsłach z płyt drogowych 150 x 300 cm o wys. 1,5 m i słupkach stalowych z dwuteowników IPE 180 (słupki pośrednie) i ceowników C180 (słupki skrajne).

Zakres robót:
1). Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
 roboty pomiarowe,
 załadunek i transport gruzu i ziemi składowanych na gruncie przeznaczonym do utwardzenia w ilości ok. 1000 m3,
 mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. 20 cm na powierzchni ok. 1188,75 m2
 rozebranie istniejącej ściany z płyt drogowych na długości ok. 6,5 m, wys. 2 m,
 rozebranie oporu ziemi (za ścianą do rozbiórki), ok. 25,0 m3.
2). Roboty ziemne i wykonanie podbudowy:
 wykonanie nasypów mechanicznie z pozyskaniem i transportem urobku na nasyp w ilości ok. 257,75 m3,
 profilowanie i zagęszczenie mechanicznie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni ok. 1031,0 m2,
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grub. 15 cm na powierzchni ok. 1031,0 m2,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 15 cm na powierzchni ok. 1031,0 m2.
3). Wykonanie nawierzchni placu utwardzonego
 Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych (żelbetowych, pełnych) na powierzchni ok. 1031,0 m2.
Parametry techniczne płyt drogowych:
 wymiary: 3 m x 1,5 m x 0,15 m,
 wykonanie z betonu klasy min. C25/30,
 zbrojenie górą i dołem stalą zbrojeniową,
 dopuszczalny nacisk min. 50 kN na 1 koło,
 wklęsłość lub wypukłość powierzch­ni górnej, wichrowatość powierzch­ni i krawędzi – maks. 4 mm,
 dopuszczalne odchyłki wymiarów nie powinny przekraczać wartości lub wg [7]: długość ±10 mm, szero­kość ± 5 mm, grubość ± 5 mm.
Każda płyta powinna posiadać:
 4 uchwyty transportowe,
 nasiąkliwość (wg procedury badawczej IBDiM PB/TB-1/23:2008) ≤ 5% (m/m),
 odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności (wg procedury badawczej IBDiM PB/TB- 1/23:2008) ≥ F 150,
 odporność na ścieranie (wg PN-EN 1339): 18 000/5 000 mm3/mm2.
4). Wykonanie ścian oporowych z płyt żelbetowych o długości 78,0 mb z następujących elementów:
 posadowienie słupów stalowych o dł. 2,5 m w fundamencie betonowym C16/20 o wym. 0,5x0,5x1,2 m (słupki należy dwukrotnie zabezpieczyć antykorozyjnie):
• słupy pośrednie (22 szt.) z dwuteowników IPE 180 o wym. 180 mm x 91 mm x 5,3 mm x 8 mm ze stali gatunku S235,
• słupy skrajne (8 szt.) z ceowników C 180 o wym. 180 mm x 70 mm x 8 mm x 5,5/11 mm ze stali gatunku S235.
5). Wykonanie elementów odwodnienia:
 wykonanie (wymiana) studzienki ściekowej o średnicy 50 cm z osadnikiem i wpustem żeliwnym (kl. obciążenia D400) – 2 szt.,
 ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60 x 50 x 15 cm na długości 27,0 m.
6). Inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna.

Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

44212221-4 - Słupy stalowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368585,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368585,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368585,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141685725

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368585,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.