eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia - zamówienie nr 1 w trybie zamówienia z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia - zamówienie nr 1 w trybie zamówienia z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-951ac777-248e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia - zamówienie nr 1 w trybie zamówienia z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-951ac777-248e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Umowa podstawowa nr 247/03/23 z dnia 14.03.2023 r. z Wykonawcą KROSIK wykończenia wnętrz i budynków Krzysztof Rosik, ul. Dobra 7,67-222 Jerzmanowa określała rozliczanie robót na podstawie cen jednostkowych brutto z maksymalną nominalną wartością zamówienia. Dodatkowe środki finansowe przeznaczone są na kontynuację działań z ramach interwencyjnych naprawy, konserwacji i remontów bieżących mienia. Powyższe podyktowane jest dużą ilością aktów wandalizmu, co skutkuje licznymi naprawami zaś pozostałe uszkodzenia wynikają
z warunków pogodowych, co wymaga natychmiastowego podjęcia działań interwencyjnych. Ponadto z uwagi na liczne zgłoszenia Radnych i Sołtysów znacznie zwiększyła się ilość montażu nowych urządzeń komunalnych. Dodatkowe środki finansowe są niezbędne po podejmowania w/w działań.
Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia nie przekracza 50% wartości zakresu robót zam podstaw. Zakres jest zgodny z przedm zam podstaw. Zamówienia w trybie z wolnej ręki były przewidziane w zam podst.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8a6b2a8e-a075-11ed-9236-36fed59ea7dd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113846,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów mienia stanowiącego własność gminy Polkowice w ramach zadań budżetowych pn.: „Zakup usług remontowych” i „Usługi komunalne”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138731,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138731,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROSIK wykończenia wnętrz i budynków Krzysztof Rosik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971999009

7.3.3) Ulica: ul. Dobra 7

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138731,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.