eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gietrzwałd › "Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd w 2021 r.".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd w 2021 r.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd w 2021 r.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f38b9102-2f72-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004470/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych - ulic Świerkowa, Kalinowa i Leśna w Sząbruku gm. Gietrzwałd wraz z przebudową zjazdu na drogę powiatową

1.1.2 Budowa drogi gminnej - ul. Turkusowej w Naterkach gm. Gietrzwałd

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych – ulic Dionizosa; Ariadny; Heliosa i Ateny w Naterkach gm. Gietrzwałd

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych – ulic Brzozowa; Klonowa; Jaworowa; Kasztanowa; Pogodna i Wesoła w Sząbruku gm. Gietrzwałd

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych – ulicy Olsztyńskiej w Gronitach gm. Gietrzwałd

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych – ulicy Na Skraju i Jarzębinowy Gaj w Gronitach gm. Gietrzwałd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233382/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4116686,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1:
1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 750 mb.
a. ul. Na Skraju (odc. 1) –520,00 m – łączy się z drogą gminną
b. ul. Jarzębinowy Gaj (odc. 2) –230,00 m – łączy się z drogą gminną
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.:
- ul. Na Skraju: Dz. Nr : 55/16; 56/35 obręb 04 Gronity;
- ul. Jarzębinowy Gaj: Dz. Nr : 52/2 obręb 04 Gronity.
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 707989,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 505 mb. (zakres podstawowy)
- ul. Olsztyńskiej (kolonia) –360,00 m
- ul. Olsztyńska – 145,00 m
- ponadto należy wykonać zakres wskazany w grafice projektu-przedłużenie w/w
Odcinków
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
ul. Olsztyńska: Dz. Nr : 19/3; obręb 04 Gronity (odc. 1)
ul. Olsztyńska: Dz. Nr : 72/1; obręb 04 Gronity (odc. 2)
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 462556,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 845 mb.
- ul. Dionizosa – 420,00 m
- ul. Ariadny – 195,00 m
- ul. Heliosa – 60,00 m
- ul. Ateny – 170,00 m
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Nr dz.: obręb 0010 Naterki dz. Dz. Nr : 97; 100/3; 119/28; 120/8; 127/5; 114/10; 114/11.
W tym:
Ul. Dionizosa – dz. Nr 97; 100/3; 120/8
Ul. Ariadny – dz. Nr 127/5; 120/8
Ul. Heliosa – dz. Nr 119/28;
Ul. Ateny – dz. Nr 114/10; 114/11;
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 835643,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 115 mb.
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Nr dz.: obręb 0010 Naterki dz. Nr : 81
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 178687,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 562 mb.
a. ul. Kalinowa – ul. Świerkowa –327,00 m
b. ul. Leśna – 235,00 m
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Ul. Kalinowa: Dz. Nr : 172/96; 172/42; 172/34; 172/49; 172/50; 172/40; 172/61 172/20
obręb 17 Sząbruk Ul. Leśna Dz. Nr :118 obręb 17 Sząbruk
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 587020,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) wykonanie przebudowy drogi poprzez zmianę rodzaju istniejącej nawierzchni na bitumiczną.
Odcinek podlegający opracowaniu i wykonaniu to ok 1287 mb.
a. ul. Brzozowa –205,00 m
b. ul. Klonowa – 119,00 m
c. ul. Jaworowa – 185,00 m
d. ul. Kasztanowa – 235,00 m
e. ul. Pogodna – 187,00 m
f. ul. Wesoła – 121,00 m
g. ul. Słoneczna – 235,00 m
- wykonanie organizacji ruchu;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- wykonanie pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Ul. Brzozowa: Dz. Nr : 177/11; obręb 17 Sząbruk
Ul. Klonowa: Dz. Nr :177/11 obręb 17 Sząbruk
Ul. Jaworowa Dz. Nr 177/11 obręb 17 Sząbruk
Ul. Kasztanowa Dz. Nr 177/11 obręb 17 Sząbruk
Ul. Pogodna Dz. Nr 80/14 obręb 17 Sząbruk
Ul. Wesoła Dz. Nr 80/14 obręb 17 Sząbruk
Ul. Słoneczna Dz. Nr 80/31 obręb 17 Sząbruk

3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację projektową:
a) pięć egzemplarzy w wersji papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej.
4) Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym wszelkie koncepcje dotyczące zadania. Wykonawca będzie odpowiadał za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w przypadku gdy takie pozwolenie będzie wymagane.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalo-użytkowy, sporządzony przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki 11-015 Olsztynek ul. Kolejowa 3/24
6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wybuduj.
7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego jest po stronie Zamawiającego.
8) Zatrudnienie kierownika budowy jest po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 1344789,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778515,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778515,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384981718

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778515,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519711,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640740,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519711,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384981718

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519711,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892832,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892832,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384981718

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892832,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188031,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328919,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188031,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387830150

7.3.3) Ulica: Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-089

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188031,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648718,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648718,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384981718

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648718,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476793,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1783500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476793,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387830150

7.3.3) Ulica: Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-089

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476793,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.