eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cf153ab-e07d-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf153ab-e07d-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3591065,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin – Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin – Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi – 1.148,89 mb;
- jezdnia bitumiczna z warstwą odcinającą – F=2.532,81 m2;
- jezdnia bitumiczna bez warstwy odcinającej – F=1.605,00 m2;
- pachwina z bruku z warstwą odcinającą – F=23,80 m2;
- zjazd bitumiczny z warstwą odcinającą – F=66,70 m2;
- zjazd bitumiczny bez warstwy odcinającej – F=17,92 m2;
- zjazdy z kostki betonowej z warstwą odcinającą – F=75,22 m2;
- zjazdy z kostki betonowej bez warstwy odcinającej – F=3,24 m2;
- pobocze z kruszywa – F=1.080,42 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 5.405,11 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni – odcinek od km: 0+000,00 do km 0+481,00
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Zjazdy bitumiczne:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm.
c) Zjazdy z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm.
d) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,

3) Konstrukcja nawierzchni – odcinek od km: 0+481,00 do km 1+139,64
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
b) Pachwina z bruku:
- bruk z kamienia – gr. 16/18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 61-63 cm.
c) Zjazdy bitumiczne:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm.
d) Zjazdy z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43 cm.
e) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 974492,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi – 766,14 mb;
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej – F=2.915,70 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej – F=204,37 m2;
- projektowane pobocze ulepszone z kruszywa – F=1.069,70 m2;
- nawierzchnia z bruku z kamienia polnego – F=49,40 m2;
- umocnienie skarp płytami ażurowymi – F=101,10 m2;
- zabezpieczenie istniejących ścian czołowych przepustu – F=14,10 m2;
- opaska przy przepuście – F=133,20 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 4.487,57 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Zjazdy:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
c) Opaska przy przepuście:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 28 cm.
f) Powierzchnie wybrukowane – pachwiny:
- bruk z kamienia polnego – gr. 16/18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 41-43 cm.
g) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 960635,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 pn. „Budowa drogi gminnej nr 010318C Iwiec – Karpaty w miejscowości Iwiec”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej nr 010318C Iwiec – Karpaty w miejscowości Iwiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi – 1.196,31 mb;
- jezdnia bitumiczna – F=5.015,75 m2;
- zjazd bitumiczny – F=312,33 m2;
- zjazdy z kostki betonowej – F=403,25 m2;
- pobocze z kruszywa – F=1.591,21 m2;
- jezdnia z kruszywa (na dowiązaniu do istniejącej drogi leśnej) – F=143,15 m2;
- krawężnik wtopiony (na zjazdach z kostki betonowej) – 506,82 mb.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 7.465,69 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+0,00 – 0+210 oraz 0+637 – 0+965
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+210 – 0+637
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
c) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+965 – 1+196,31
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 7 cm,
- geokrata wypełniona kruszywem gr. 20 cm,
- warstwa żwiru w kieszeni z geowłókniny gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 55 cm.
d) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+0,00 – 0+210 oraz 0+637 – 0+965
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
e) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+210 – 0+637
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43 cm.
f) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+965 – 1+196,31
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 7 cm,
- geokrata wypełniona kruszywem gr. 20 cm,
- warstwa żwiru w kieszeni z geowłókniny gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 60 cm.
h) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1585603,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn”.
1. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje:
a) rozbudowę drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin – Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn;
b) budowę drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn;
c) budowę drogi gminnej nr 010318C Iwiec – Karpaty w miejscowości Iwiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.1, Załącznik Nr 8.2 oraz Załącznik Nr 8.3 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.1, Załącznik Nr 9.2 oraz Załącznik Nr 9.3 do SWZ.
3. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcą robót budowlanych,
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zezwoleniami na realizację inwestycji drogowej, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i umową,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy w terminach określonych w formularzu ofertowym podczas faktycznej realizacji zadania przez wykonawcę robót budowlanych oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego. W okresie gwarancji na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego każdorazowo w razie konieczności przeprowadzenia odbioru gwarancyjnego oraz kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót;
- prowadzenie narad roboczych i ich protokołowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 70334,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1108042,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1393634,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1108042,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo - Transportowy Czesław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610000981

7.3.3) Ulica: Towarowa 1

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dotyczące wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, nawierzchni twardych ulepszonych – REDON Sp. z o.o. ul. Karnowskiej 3, 89-100 Nakło nad Notecią


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1108042,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045438,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1429733,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045438,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Naprawa Sprzętu Marek Kilichowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611296044

7.3.4) Miejscowość: Łyskowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 89-520

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045438,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2343475,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Naprawa Sprzętu Marek Kilichowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611296044

7.3.4) Miejscowość: Łyskowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 89-520

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMI Karol Sękowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591823373

7.3.3) Ulica: Młyńska 12/3

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.