eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida
w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: AQUANET S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630999119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 126

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.walczak@aquanet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://aquanet.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida
w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e68bc25-cdff-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.10.2023.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu terenu zielenią oraz wykonanie małej architektury, elementu sportowego i wprowadzenie małej retencji w obrębie ul. Norwida w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznania (MP) i zadania inwestycyjnego AQUANET S.A. (AQ) wraz z prowadzeniem pielęgnacji gwarancyjnej nasadzonej zieleni.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie całości robót budowlanych, o których mowa w pkt 1) zgodnie
z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego MP i dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego AQ oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz zatwierdzeń i przekazanie tych dokumentów Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego Etapu I;
c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni (zieleni zachowanej na skwerze i nowych nasadzeń na terenie, również drzew posadzonych w Etapie II oraz w niecce bioretencyjnej) w okresie 24 miesięcy
od odbioru końcowego Etapu I, o którym mowa w lit. b) powyżej;
d) udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji na zastosowane materiały
i wykonane roboty budowlane liczonych od dnia odbioru końcowego Etapu I oraz świadczenia z tytułu udzielonej gwarancji w okresie ich obowiązywania.
3) Całość zamówienia została podzielona na następujące etapy:
Etap I
Zakres 1 – rozbiórka fragmentów nawierzchni, utylizacja gruzu, fundamentów betonowych oraz dostosowanie istniejących nawierzchni do projektowanych ścieżek.
Zakres 2 – prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem elementów małej architektury i małej retencji w obrębie ul. Norwida.
Zakres 3 – wykonanie czynności związanych z rekultywacją zieleni.
(zakres określony w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót oraz Umowie, w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej)
Etap II – wykonanie nasadzeń drzew,
Etap III – pielęgnacja gwarancyjna zieleni (również drzew posadzonych w Etapie II) wraz z pracami porządkowymi– w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Etapu I.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558084,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723564,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558084,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Zieleni GARDENS Grzegorz Sobolewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 634546320

7.3.3) Ulica: Południowa 73

7.3.4) Miejscowość: Promnice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558084,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 810 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.