Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308561/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00310500/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00347018/01 - Wynik z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i aparatów telefonicznych VoIP w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i aparatów telefonicznych VoIP w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6f25e6f-2186-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, określony we wniosku o dofinansowanie Projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00- 0074/22 - Nabór nr 1/POZ2 - REACT/20222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112987,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego”A Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu:
1. Komputer typu PC - 23 szt.
2. Monitor do zestawu komputerowego - 23 szt.
3. Oprogramowanie biurowe typu Office - 23 szt.
4. Zestaw bezprzewodowy składający się z myszy i klawiatury - 23 zestawy
5. Urządzenia druku wielofunkcyjne monochromatyczne- 4 szt.
6. UPS – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2) Wszystkie elementy urządzenia tzn. elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
3) Minimalny okres gwarancji w systemie ONSITE ,na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4) Ze względu na wewnętrzne procedury zabezpieczenia danych uszkodzony dysk komputera zawsze pozostaje u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 93986,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: „Dostawa aparatów telefonicznych VoIP”A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu:
1. Telefony VoIP abonenckie - 26 szt.
2. Telefony VoIP systemowe - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz termino-we wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obo-wiązujących przepisów prawa.
2) Wszystkie elementy urządzenia tzn. elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
3) Minimalny okres gwarancji w systemie ONSITE ,na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
4.5.5.) Wartość części: 19001,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2022 r. Poz. 1710 z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie w części dotyczącej zadania 1 :. „Dostawa sprzętu komputerowego.” W niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty na kwoty: 198 884,85 zł. i 213 008,94 zł. Zgodnie z zapisem art. 222 ust 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający podał, iż na realizację zamówienia w zadaniu 1 zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 114 000 zł brutto. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty". Ceny złożonych ofert przekracza wysokość środków, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej nie posiada wolnych środków własnych na zwiększenie kwoty do ceny złożonych ofert. Wobec powyższego Zamawiający odstąpił od oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa obłożeń operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Wykonanie projektu renowacji zabytkowego budynku Ratusza Urzędu Miasta Mikołów
- Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM - w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.