eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.462.496,00 PLN"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.462.496,00 PLN”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Repki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@repki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.462.496,00 PLN”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3a8299-386f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kredyt długoterminowy do kwoty 2.462.496,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Repki w 2021r.w związku z realizacją zadań majątkowych oraz na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów, przypadających do spłaty w 2021 roku.
2. Okres kredytowania 2021-2030.
3. Okres karencji w spłacie rat – 31.03.2022r.
4. Kredyt uruchamiany jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 28.12.2021r., w ciągu 3 dni roboczych od złożenia wniosku Zamawiającego, w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy Repki.
5. Dopuszcza się refinansowanie wydatków budżetowych poniesionych w 2021 roku, w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
7. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji, do:

- I rata – 31.03.2022r. – 25.000,00 zł
- II rata – 30.06.2022r. – 25.000, 00 zł
- III rata – 30.09.2022r. – 25.000,00 zł
- IV rata – 31.12.2022r. - 25.000,00 zł
- V rata – 31.03.2023r. – 25.000,00 zł
- VI rata – 30.06.2023r. – 25.000, 00 zł
- VII rata – 30.09.2023r. – 25.000,00 zł
-VIII rata – 31.12.2023r. - 25.000,00 zł
- IX rata – 31.03.2024r. – 25.000,00 zł
- X rata – 30.06.2024r. – 25.000, 00 zł
- XI rata – 30.09.2024r. – 25.000,00 zł
- XII rata – 31.12.2024r. - 25.000,00 zł
- XIII rata – 31.03.2025r. – 25.000,00 zl
- XIV rata – 30.06.2025r. – 25.000, 00 zł
- XV rata – 30.09.2025r. – 25.000,00 zł
- XVI rata – 31.12.2025r. - 25.000,00 zł
- XVII rata – 31.03.2026r. – 75.000,00 zl
- XVIII rata – 30.06.2026r. – 75.000, 00 zł
- XIX rata – 30.09.2026r. – 75.000,00 zł
- XX rata – 31.12.2026r. - 75.000,00 zł
- XXI rata – 31.03.2027r. – 50.000,00 zl
- XXII rata – 30.06.2027r. – 50.000, 00 zł
- XXIII rata – 30.09.2027r. – 50.000,00 zł
- XXIV rata – 31.12.2027r. - 50.000,00 zł
- XXV rata – 31.03.2028r. – 125.000,00 zł
- XXVI rata – 30.06.2028r. – 125.000, 00 zł
- XXVII rata – 30.09.2028r. – 125.000,00 zł
- XXVIII rata – 31.12.2028r. - 125.000,00 zł
- XXIX rata – 31.03.2029r. – 128.124,00 zł
- XXX rata – 30.06.2029r. – 128.124, 00 zł
- XXXI rata – 30.09.2029r. – 128.124,00 zł
- XXXII rata – 31.12.2029r. - 128.124,00 zł
- XXXIII rata – 31.03.2030r. – 137.500,00 zł
- XXXIV rata – 30.06.2030r. – 137.500, 00 zł
- XXXV rata – 30.09.2030r. – 137.500,00 zł
- XXXVI rata – 31.12.2030r. - 137.500,00 zł

8. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2021r.
9. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 28.12.2021r.
10. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
11. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.
12. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
13. Zamawiający nie przewiduje naliczania prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługa kredytu.
14. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
15. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 1.10.2021r. tj. 0,18 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127416,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204172,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127416,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu Oddział w Przyłęku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110003989

7.3.3) Ulica: Lipiny 35

7.3.4) Miejscowość: Przyłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-704

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127416,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.