eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane na potokach na terenie NW Myślenice"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na potokach na terenie NW Myślenice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7279a83d-3013-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na potokach na terenie NW Myślenice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7279a83d-3013-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Roboty budowlane na terenie NW Myślenice - RZGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235712/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.170.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót:
- formowanie skarpy pod wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia
ciężkiego (d>0,7m) oraz zasypania wyrw brzegowych (należy uwzględnić
przerzuty materiału żwirowego na odl. 50-100m);
- usunięcie zatorów w dnie
- wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego (d>0,7m) na
skarpie potoku oraz zasyp wyrw brzegowych (należy doliczyć transport
wewnętrzny kamienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 130650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót:
- formowanie skarpy pod wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia
ciężkiego (d>0,7m) oraz zasypania wyrw brzegowych (należy uwzględnić
przerzuty materiału żwirowego na odl. 50-100m);
- usunięcie zatorów w dnie
- wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego (d>0,7m) na
skarpie potoku oraz zasyp wyrw brzegowych (należy doliczyć transport
wewnętrzny kamienia
- remont elementów betonowych gurtu przelewowego stopnia
Drogi technologiczne:
Dojazd do w/w robót drogą wojewódzką DW964 a następnie drogami gminnymi.
Transport wewnętrzny w korycie potoku.
W rejonie robót brak urządzeń podziemnych .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 103473,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót:
- formowanie skarpy pod wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia
ciężkiego (d>0,7m) oraz zasypania wyrw brzegowych (należy uwzględnić
przerzuty materiału żwirowego na odl. do 50m);
- wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego (d>0,7m) na
skarpie potoku oraz zasyp wyrw brzegowych (należy doliczyć transport
wewnętrzny kamienia)

Zasyp wyrw na potoku Sikornica zostanie wykonany na odcinku 37mb z kamienia o grubości Dmin> 0,7 przywiezionego z kamieniołomu. Kubatura zasypu będzie wynosić średnio 3 - 4m3/mb. Na dopływie bez nazwy wykonany zostanie narzut kamienny w dnie i na skarpach ( brzeg lewy i prawy) na odcinku ok. 38mb z kamienia łamanego o grubości Dmin> 0,70m . Kubatura zasypu będzie wynosić średnio 5,5m3/mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 65980,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót:
- formowanie skarpy pod wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia
ciężkiego (d>0,7m) oraz zasypania wyrw brzegowych (należy uwzględnić przerzuty materiału żwirowego na odl. do 50m);
- usunięcie zatorów w dnie
- wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego (d>0,7m) na skarpie potoku oraz zasyp wyrw brzegowych (należy doliczyć transport wewnętrzny kamienia)
Drogi technologiczne:
Dojazd do w/w robót drogą powiatową K1928 Myślenice-Banowice-Wiśniowa
lub drogą gminną Poznachowice Dolne-Lipnik a następnie drogami
gruntowymi.
Transport wewnętrzny w korycie potoku.
W rejonie robót brak urządzeń podziemnych .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 68938,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający otrzymał sprzeciw Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie dotyczącego zakresu robót opisanego w SWZ, wobec powyższego nie może zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95259,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229929,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95259,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Sołtys Firma WEKALL Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002735

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95259,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część złożono 5 ofert, Wykonawca który okazał się najkorzystniejszy uchylił się od podpisania umowy, ceny pozostałych 4 ofert 3 przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95524,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107470,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95524,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68867,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.