eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Chełmcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001218304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413030470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spchelmce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spchelmce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a966c67c-ecd8-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a966c67c-ecd8-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262930/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.Ch.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140500 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48752 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części postępowania jest kompleksowa organizacja 12 wyjazdów do kina w Kielcach dla uczestników projektu „Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie”:
1) Organizacja 6 wyjazdów dla 30 dzieci z klas I-III w dni wolne od nauki szkolnej w terminach: IV 2024, VI 2024, XI 2024, I 2025, III 2025, V 2025.
a) zapewnienie środka transportu dla 32 osób (30 ucz. + 2 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu 32 osób, zapewnić bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
b) zapewnienie 30 porcji suchego prowiantu (1 porcja = bułka słodka
z budyniem/makiem/serem + woda źródlana niegazowana 0,5 l.)
c) pokrycie opłat biletów wstępu do kina dla 30 uczniów + 2 opiekunów (przedpołudniowy seans filmowy)
2) Organizacja 6 wyjazdów dla 46 dzieci z klas IV-VIII w dni wolne od nauki szkolnej w terminach: IV 2024, VI 2024, XI 2024, I 2025, III 2025, V 2025.
a) zapewnienie środka transportu dla 49 osób (46 ucz. + 3 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu 49 osób, zapewnić bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
b) pokrycie opłat biletów wstępu do kina dla 46 uczniów + 3 opiekunów (przedpołudniowy seans filmowy)
c) zapewnienie 46 porcji suchego prowiantu (1 porcja = bułka słodka
z budyniem/makiem/serem + woda źródlana niegazowana 0,5 l.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 16056 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części postępowania jest kompleksowa organizacja 12 wycieczek edukacyjnych dla 20 dzieci, uczestników projektu „Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie” . Wycieczki organizowane będą na terenie woj. świętokrzyskiego, do miejscowości m.in.: Kielce, Konieczno, Ostrowiec Świętokrzyski, Ćmielów, Zagnańsk, Podzamcze, Nowa Słupia, Ujazd, Lisów, Umianowice.
Wymagania stawiane dla usługi:
1) zapewnienie środka transportu dla 22 osób (20 ucz. + 2 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu 22 osób, zapewnić bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
2) pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów dla 20 uczniów + 2 opiekunów,
3) wyżywienie: obiad jednodaniowy (danie mięsne) z napojem dla 22 osób. Dopuszcza się posiłek w restauracjach typu „fast food”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 32736 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części postępowania jest kompleksowa organizacja 2 dwudniowych wycieczek edukacyjnych dla 30 dzieci oraz 2 czterodniowych wycieczek edukacyjnych dla 43 dzieci, uczestników projektu „Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie” w dni wolne od nauki szkolnej. Miejsca wycieczek dwudniowych: Bałtów, Łódź. Miejsca wycieczek czterodniowych: Kudowa Zdrój, Chorzów.
Wymienione usługi obejmują
1) zapewnienie środka transportu dla 33 osób (30 ucz. + 3 opiekunów) lub 49 osób (45 ucz. + 4 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu w/w osób, zapewnić bezpieczne
i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
2) pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów dla 30 ucz. + 3 opiekunów lub 45 ucz. + 4 opiekunów.
3) ubezpieczenie uczestników wycieczek (NNW) na czas podroży i trwania wycieczki.
4) Minimalna suma ubezpieczenie na 1 osobę ubezpieczoną wynosić powinna 10 000,00 zł. (w ramach każdej wycieczki). Najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego kopię opłaconej polisy.
5) dowóz zorganizowanej grupy z miejscowości Chełmce, gmina Strawczyn, woj. świętokrzyskie (parking przy szkole) na miejsce wskazane w zleceniu i ich odwiezieniu,
6) pokrycie wszystkich wymaganych opłat parkingowych,
7) zapewnienia opieki licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki i opieki miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki,
8) w przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie podstawić w czasie umożliwiającym realizację programu wyjazdu, pojazd zastępczy co najmniej o takich samych parametrach technicznych,
9) wszystkich rezerwacji i opłat związanych z organizacją wyjazdów dokonuje Wykonawca,
10) zakwaterowanie i wyżywienie uczestników wycieczek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 91708 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53070 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613

7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36655 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61563 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36655 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biurem Turystycznym Skaut Tour sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252320914

7.3.3) Ulica: Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-135

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36655 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.