eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › "Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim na Oddział Przedszkolny wraz z budową klatki schodowej (4)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim na Oddział Przedszkolny wraz z budową klatki schodowej (4)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/410 97 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim na Oddział Przedszkolny wraz z budową klatki schodowej (4)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515c6768-fdde-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 na oddział przedszkolny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245037/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2022.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Krośnie Odrzańskim jest samodzielną szkołą publiczną. Zwiększone zapotrzebowanie na miejsca przedszkolne wymusiła na Zamawiającym wydzielenie części pomieszczeń z budynku Szkoły Podstawowej i ich przeznaczenie na oddział przedszkolny Przedmiotem zamówienia jest zamiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej na dwa oddziały przedszkolne z zapleczem oraz budowa wydzielonej klatki schodowej. Inwestycja ta nie zmienia sposobu zagospodarowania działki. W ramach dostosowania pomieszczeń do wymogów ewakuacyjnych, z budynku na wypadek pożaru zaprojektowani dwa zewnętrzne podesty wyjściowe o wymiarach 1,5 m x 1,8 m każdy. Ze względów pożarowych przewidziano budowę schodów wewnętrznych z parteru na piętro w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3. 3. Na realizacje przedmiotu zamówienia zostały opracowane dwie odrębne dokumentacje projektowe zawierające szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia. W skład dokumentacji wchodzi: Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793706,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MALBUD" Kuriata Ważeliński Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9290118156

7.3.3) Ulica: Kruszyna 26 G

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.