eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-914cf05e-357f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244657/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.042.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350297,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń parteru budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Przebudowie podlegają następujące pomieszczenia:
I etap:
1) pokój nr 114*, (nr 0.01)** - wymiana stolarki drzwiowej,
2) pokój nr -----*, (nr 0.02)** - zamurowanie otworu okiennego,
3) pokój nr 112*, (nr 0.03)** - wymiana stolarki drzwiowej,
4) pokój nr 111*, (nr 0.04)** - wymiana stolarki drzwiowej,
5) pokój nr 110*, (nr 0.05)** - wymiana stolarki drzwiowej,
6) pokój nr 115*, (nr 0.78)** - wymiana stolarki drzwiowej,
7) pokój nr -----*, (nr 0.06)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
8) pokój nr 109*, (nr 0.07)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
9) pokój nr 108*, (nr 0.08)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
10) pokój nr 107*, (nr 0.09)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
11) pokój nr 106*, (nr 0.12)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
12) pokój nr ----*, (nr 0.14)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej.
II etap:
13) pokój nr ----*, (nr 0.53)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
14) pokój nr ----*, (nr 0.54)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
15) pokój nr ----*, (nr 0.55)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
16) pokój nr 121*, (nr 0.56)** - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej.
III etap:
17) pokój nr 105 B*, (nr 0.19) - przebudowa pomieszczeń łącznie z wymianą stolarki drzwiowej.
18) pokój nr 105 C*, (nr 0.20) - wymiana stolarki drzwiowej i zmiana lokalizacji,
19) pokój nr 105 , (nr 0.21) - wymiana stolarki drzwiowej,
* - numeracja pomieszczeń rzeczywista
** - numeracja pomieszczeń zgodna z ”Inwentaryzacją budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach z lipiec 2019 r.”.
Uwaga: Powyższe roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy tj. Urzędzie Miejskim w Pyskowicach. Ciągi komunikacyjne nie mogą być zastawiane materiałami potrzebnymi do remontu. W/w roboty należy wykonywać od poniedziałku do środy w godzinach od 7 oo do 16 oo, w czwartek od 7 oo do 18 oo i piątek od 7 oo do 16 oo..
2. Zakres zamówienia:
Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie pomieszczeń do obowiązujących przepisów i potrzeb funkcjonalnych (użytkowych)
Zakres prac:
a) demontaż osprzętu białego w pomieszczeniach parteru,
b) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej we wskazanych pomieszczeniach parteru,
c) wyburzenie fragmentów ścian wewnętrznych działowych oraz nośnych celem poszerzenia
otworów drzwiowych lub wykonania nowych otworów drzwiowych,
d) montaż nadproży w miejscach nowych i przebudowywanych otworów drzwiowych,
e) wyburzenie ścian i fragmentu ścian wewnętrznych działowych,
f) zerwanie okładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach,
g) zamurowanie wskazanych otworów drzwiowych,
h) wykonanie warstw posadzkowych do poziomu wylewki betonowej zbrojonej,
i) wykończenie nowych ścian - tynki wewnętrzne – cementowo – wapienne kat. III. + wyprawy gipsowe x 2 warstwy,
j) impregnacja ścian gruntem podkładowym,
k) montaż nowej stolarki drzwiowej,
l) malowanie ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach farbami emulsyjno-akrylowymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294748,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319821,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294748,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED INVESTMENT GROUP Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6452537836

7.3.3) Ulica: ul. Łowiecka 1

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294748,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.