eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Lesko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Lesko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Lesko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ecd965-1b19-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056679/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Lesko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7ecd965-1b19-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: zp@lesko.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-
Zamówienia.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się
jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
11. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte zostały w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz
osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych
Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: -
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz
jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIK.271.1.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa i remont dróg na osiedlu mieszkaniowym w Lesku: ul. Smolki, ul. Kaczkowskiego, ul. Kmity oraz dróg bocznych wraz
z chodnikami, miejscami postojowymi, oświetleniem oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Zadanie nr 1 pn. „Remont ulicy Kaczkowskiego w Lesku na dz. 1319/1, 1146/15 w Lesku”
Remont drogi będzie polegał na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni i chodników
- rozebraniu krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem, oraz nawierzchni z kostki betonowej
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- warstwy odsączającej z mieszanki żw.-piaskowej gr. 30cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20cm
- wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm
- wykonaniu podbudowy pod chodnik
- wbudowaniu krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wbudowaniu obrzeży betonowych wibroprasowanych 30x8 cm ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wykonaniu chodnika z kostki brukowej betonowej czerwonej gr 8cm na podsypce cem-piask.
- wbudowaniu studzienek ściekowych wraz z przykanalikami
- regulacja pionowa studzienek i krat ściekowych
- budowa nowego ogrodzenia z cokołem i 2 bramy wjazdowe

b) Zadanie nr 2 pn. „Przebudowa ulicy Smolki i ul. Kaczkowskiego w Lesku na dz. 1296/8, 1068/15, 1080/1, 1087/5 i na dz. 1319/2, 1296/9”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni i chodników
- rozebraniu krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem, oraz nawierzchni z kostki betonowej
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- warstwy odsączającej gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20cm
- wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- wykonaniu podbudowy pod chodnik
- wbudowaniu krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wbudowaniu obrzeży betonowych wibroprasowanych 30x8 cm ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wykonaniu chodnika z kostki brukowej betonowej gr 8cm na podsypce cem-piask.
- wbudowaniu studzienek ściekowych wraz z przykanalikami
- regulacja pionowa studzienek i krat ściekowych
- ponownym wykonaniu oznakowania poziomego jezdni,

c) Zadanie nr 3 pn. „Przebudowa drogi gminnej - ulicy bocznej od ul. Smolki - na dz. 1068/12, 1068/14, 1068/10, 1068/13, 1074/4, 1074/7 w Lesku”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu nowej warstwy ścieralnej jezdni gr 4 cm
- poszerzeniu istniejącej jezdni poprzez:
• wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki żw.-piaskowej gr. 30cm
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr 20cm
• wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- wbudowaniu miejsc postojowych poprzez;
• wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki żw.-piaskowej gr. 30cm
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr 20cm
• wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- wbudowaniu krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej z oporem gr. 5 cm.
- wykonaniu oświetlenia ulicznego

d) Zadanie nr 4 pn. „Przebudowa ul. Kmity i Kaczkowskiego w Lesku na dz. 1009/1, 1319/1, 1068/5, 1068/13, 1074/4
Przebudowa drogi będzie polegała na;
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni i chodników
- rozebraniu krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem, oraz nawierzchni z kostki betonowej
- założeniu rur ochronnych
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 30cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20cm
- wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu skarp płytami żelbetonowymi prefabrykowanymi na miejscach postojowych
- wbudowaniu koszy z siatki stalowej – budowa muru oporowego
- renowacja istniejących murów oporowych
- wykonaniu podbudowy pod chodnik
- wbudowaniu krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wbudowaniu obrzeży betonowych wibroprasowanych 30x8 cm ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wykonaniu chodnika z kostki brukowej betonowej gr 8cm na podsypce cem-piask.
- wbudowaniu studzienek ściekowych i studni rewizyjnych wraz z przykanalikami

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dot. części 1-5 zamówienia). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB,
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy – przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z zasadami Rozdz. 16 pkt 16.8 SWZ.
W przypadku, gdy załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres – do wyceny należy przyjąć zakres ujęty w udostępnionych przez Zamawiającego przedmiarach robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa ul. Kwiatowej i ul. Jesionowej w Lesku wraz z budową chodnika, budową i modernizacją oświetlenia ulicznego oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie koryta na poszerzenie jezdni i chodników
- rozebranie krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem, oraz nawierzchni z kostki i płytek betonowych
- rozebranie ogrodzenia z siatki
- profilowanie i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównanie mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 30cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20cm
- wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm
- wykonanie podbudowy pod chodnik
- wbudowanie krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wbudowanie obrzeży betonowych wibroprasowanych 30x8 cm ułożonych na ławie betonowej z oporem
- wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr 8cm na podsypce cem-piask.
- wbudowanie studzienek ściekowych i studni rewizyjnych wraz z przykanalikami
- wbudowanie kolektora kanalizacyjnego fi 30
- regulacja pionowej studzienek telefonicznych
- modernizacja oświetlenia ulicznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dot. części 1-5 zamówienia). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB,
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy – przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z zasadami Rozdz. 16 pkt 16.8 SWZ.
W przypadku, gdy załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres – do wyceny należy przyjąć zakres ujęty w udostępnionych przez Zamawiającego przedmiarach robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa i remonty dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Lesko w m. Huzele, Jankowce, Łukawica, Weremień.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Zadanie nr 1 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 844 w m. Huzele”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm.
- wyrównaniu istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 20 cm.
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm w km 0+000÷0+086
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm w km 0+086÷0+310
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową w km 0+086÷0+310
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 9 cm
w km 0+000÷0+086

b) Zadanie nr 2 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 536 w m. Huzele”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 20 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 7 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr 10 cm
- regulacja pionowa studzienek

c) Zadanie nr 3 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 816 w m. Jankowce”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm
- wyrównaniu istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr 20 cm
- oczyszczeniu i profilowaniu rowów wraz z umocnieniem dna prefabrykatami betonowymi (płyty ażurowe) na podsypce z pospółki gr 15 cm
- przebudowie istniejących przepustów w km 0+072, 0+103, 0+147

d) Zadanie nr 4 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 51 w m. Łukawica”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową


e) Zadanie nr 5 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 57 w m. Łukawica”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową

f) Zadanie nr 6 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 24 w m. Łukawica”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- wbudowanie sączka – drenu francuskiego
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie z pospółki

g) Zadanie nr 7 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 290 w m. Łukawica”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową

h) Zadanie nr 8 pn. „Remont drogi gminnej na dz. 128/2 w m. Weremień”
Remont drogi będzie polegał na:
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
- oczyszczeniu i wyprofilowaniu rowów
- przebudowie istniejących przepustów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dot. części 1-5 zamówienia). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB,
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy – przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z zasadami Rozdz. 16 pkt 16.8 SWZ.
W przypadku, gdy załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres – do wyceny należy przyjąć zakres ujęty w udostępnionych przez Zamawiającego przedmiarach robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa i remonty dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Lesko w m. Bachlawa, Bezmiechowa Dolna, Bezmiechowa Górna, Dziurdziów, Glinne, Hoczew, Jankowce, Łączki, Manasterzec, Postołów, Średnia Wieś, wraz z budową chodnika w ciągu drogi nr 118208R w m. Średnia Wieś.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Zadanie nr 1 pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 118203R na dz. 105, 84 i 138 w m. Bachlawa”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym gr po zagęszczeniu 10 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 8 cm
b) Zadanie nr 2 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 170 w m. Bezmiechowa Górna”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 8 cm
- przebudowie istniejącego przepustu w km 0+130,
c) Zadanie nr 3 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 112 w m. Bezmiechowa Górna”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 20 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie z pospółki
d) Zadanie nr 4 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 270 w m. Bezmiechowa Dolna”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 20 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
e) Zadanie nr 5 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 126, 127 w m. Dziurdziów”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wyrównaniu mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- ułożeniu geokompozytu szklano-węglowego o wytrz. 100/100
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr. 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 9 cm
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie z pospółki
f) Zadanie nr 6 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 301/2 w m. Glinne”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm w km 0+005÷0+127
- wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym w km 0+005÷0+127
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wyrównaniu ręcznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w km 0+127÷0+219
- wbudowaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego w-wa górna po zagęszczeniu 10 cm w km 0+127÷0+219
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm w km 0+005÷0+127
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową w km 0+127÷0+219
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 9 cm w km 0+005÷0+127
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie z pospółki
g) Zadanie nr 7 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 405, 339 w m. Hoczew”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- rozebraniu nawierzchni z płyt drogowych
- wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- wbudowaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm
- wykonaniu rowu krytego
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie cementowo-piaskowej
- wbudowanie sączka – drenu francuskiego
- wbudowaniu studni rewizyjnych fi 1200mm i 1500 mm
- wykonaniu ubezpieczenia płytami typu „JOMB” 60x40
- ustawieniu bariery jednostronnej o masie 1m 24 kg
h) Zadanie nr 8 pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 118171R na dz. 284/2, 285/3, 285/5, 283/11, 283/15, 283/16, 283/18, 809/1, 809/5 w m. Jankowce”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 15 cm
- oczyszczeniu i wyprofilowaniu rowów
- przebudowie istniejącego przepustu w km 0+188
- ustawieniu bariery jednostronnej o masie 1m 24 kg
i) Zadanie nr 9 pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach ewid. nr 289, 293/1, 285, 286/2, 286/1, 287/3, 287/2, 287/1, 288 w m-ci Łączki”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wyrównaniu mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 9 cm
j) Zadanie nr 10 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 306 w m. Manasterzec”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
k) Zadanie nr 11 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 283 w m. Manasterzec”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
l) Zadanie nr 12 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 116 w m. Manasterzec”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 30cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm
- powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową
m) Zadanie nr 13 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 299 w m. Manasterzec”
Przebudowa drogi będzie polegała na:
- wykonaniu koryta na poszerzenie jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 30 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wbudowaniu nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 9 cm
- ułożeniu ścieków drogowych gr 15 cm na podbudowie z pospółki
n) Zadanie nr 14 pn. „Remont drogi gminnej Nr 118156R na dz. nr 99/6, 156/1, 98/16, 98/18, 97/6, 73/2 w m. Postołów”
Remont drogi będzie polegał na:
- wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni
- profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr 20 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa górna gr 10 cm
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wyrównaniu mechanicznym istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową
- wbudowaniu nawierzchni w-wa ścieralna gr 5 cm,
- umocnieniu poboczy z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 8 cm
- ustawieniu bariery jednostronnej o masie 1m 24 kg
- przebudowie istniejącego przepustu wraz z umocnieniami
- ułożeniu ścieków drogowych trójkątnych gr 15 cm na podbudowie z pospółki
o) Zadanie nr 15 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 108 w m. Średnia Wieś”
p) Zadanie nr 16 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 808, 789 w m. Średnia Wieś”
q) Zadanie nr 17 pn. „Przebudowa drogi gminnej na dz. 1053 w m. Średnia Wieś”
r) Zadanie nr 18 pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej NR 118156R na dz. 108, wraz z budową chodnika w m. Średnia Wieś”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dot. części 1-5 zamówienia). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB,
3) przedmiary robót.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte zostały w rozdziale 4.3.4 i 4.4 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa drogowego obiektu inżynierskiego wraz z infrastrukturą techniczną w ciągu drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 412 i 471 w m-ci Bezmiechowa Dolna.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych
- wykonanie przepustu stalowego z blachy falistej o przekroju łukowym, o wymiarach BxH = 4,20 m x 1,73 m (światło przepustu) o długości 15,4 m dołem
z posadowieniem na ławach fundamentowych wraz z izolacją nad przepustem
z geomembrany HDPE
- brukowanie skarp przekopów i nasypów, na podsypce z pospółki lub piasku z zalaniem zaprawą cementową
- wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego
- wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej
- wykonanie koryta na poszerzenie jezdni
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. po zagęszczeniu 20cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr 20 cm
- wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie
- wbudowanie nawierzchni w-wa ścieralna gr 4cm, w-wa wiążąca gr. 5 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (dot. części 1-5 zamówienia). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB,
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy – przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z zasadami Rozdz. 16 pkt 16.8 SWZ.
W przypadku, gdy załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres – do wyceny należy przyjąć zakres ujęty w udostępnionych przez Zamawiającego przedmiarach robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(jeżeli dotyczy).
5) Kosztorysy ofertowe, sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z zasadami o których mowa w rozdziale 16 pkt 8 SWZ, stanowiące integralną część oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi
o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku stwierdzenia występowania obiektów archeologicznych, nawarstwień kulturowych, reliktów zabudowy i zabytków ruchomych, na okres wstrzymacnia prac i przeprowadzenia badań wykopaliskowych,
7) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Z uwagi na ograniczona liczbę znaków cd. w sekcji IX Pozostałe informacje.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cd. z pkt 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania:
8) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania,
9) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy może nastąpić wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikających ze zmiany zasad płatności programów lub funduszy lub innych źródeł finansowania inwestycji objętej niniejszą umową,
10) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić o ile będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów;
11) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku konieczności wykonania robót nieujętych w dokumentacji projektowej.
12) zmiana wysokości wynagrodzenia wypłaconego w poszczególnych etapach rozliczeniowych ulegnie zmianie w sytuacji, gdy konieczne będzie dostosowanie tych wysokości do warunków wynikających z promesy BGK w celu zapewnienia zgodności umowy z treścią tej promesy.
13) zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych. Termin realizacji umowy przedłużony zostanie o czas liczony od daty rozpoczęcia robót wskazanej przez Wykonawcę w harmonogramie, o którym mowa w § 2 ust. 5 umowy, do czasu uzyskania przez Zamawiającego wymaganych decyzji.
14) zmiana zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku konieczności zaniechania części świadczenia wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wskazanej w § 1 ust. 3 pkt 2 oraz STWiORB. Strony przewidują, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas zmniejszeniu o wartość prac niewykonanych, przy czym minimalna wielkość świadczenia należnego Wykonawcy będzie nie mniejsza niż 60 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte zostały w § 18 Projektu umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.