Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263704/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00266544/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00270825/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fantomów, trenażerów i modeli dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500
1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-fantomow-trenazerow-i-modeli-dla-wydzialu-ochrony-zdrowia-pwsz-w-tarnowie-09-11-2021-r/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fantomów, trenażerów i modeli dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce18f32-4158-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa fantomów, trenażerów i modeli dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263704/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109891,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 3 SWZ:3.1 Zamówienie jest częściowo finansowane w ramach przedsięwzięcia „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości” dofinansowanego ze środków budżetu państwa; Nr umowy: MEiN/DIR/IWDD/156/PZU/2021/13; okres realizacji: od 20 maja 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje:
Część 1 - Fantomy, trenażery i modele dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) Fantom położniczy (symulator porodu) – 1 szt.
2) Fantom do nauki badania ginekologicznego – 1 szt.
3) Fantom noworodka do podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych (płeć żeńska i męska) – 1 szt.
4) Trenażer do nauki szycia krocza – 1 szt.
5) Trenażer do badania jąder – 1 szt.
6) Model macierzyński do oceny ASP – 1 szt.
7) Model rozwoju płodu – 1 szt.
8) Model miednicy kostnej – 1 szt.
9) Model symulator do planowania rodziny – 1 szt.
10) Model macica normalna i patologiczna – 1 szt.
11) Model łożyska i pępowiny – 1 szt.
12) Model do badania wielkości płodu – 1 szt.
13) Model do nauki etapów porodu – 1 szt.
14) Model anatomiczny noworodka – 1 szt.
15) Model wcześniaka 30 tygodnie – 1 szt.
16) Model do oceny stopnia rozwarcia szyjki macicy – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
38970000-5 – Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne.
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 1:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, podłączenie, sprawdzenie poprawności działania oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego i przekazanie do użytku.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 1: minimum 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 89670,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 3 SWZ:3.1. Zamówienie jest częściowo finansowane w ramach przedsięwzięcia „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości” dofinansowanego ze środków budżetu państwa; Nr umowy: MEiN/DIR/IWDD/156/PZU/2021/13; okres realizacji: od 20 maja 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje:
Część 2 – Wydruki anatomiczne, modele mięśni i czaszka osteopatyczna dla Katedry Fizjoterapii:
1) Czaszka osteopatyczna (wersja edukacyjna) – 1 szt.
2) Wydruk anatomiczny kończyny górnej – 1 szt.
3) Wydruk anatomiczny kończyny dolnej – 1 szt.
4) Model mięśni kończyny dolnej – 1 szt.
5) Model mięśni kończyny górnej – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
34999400-0 – Modele w skali
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 2:
b) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania i przekazanie do użytku.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 2: minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 20221,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114205,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114205,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114205,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277898609
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114205,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w części 2 - Wydruki anatomiczne, modele mięśni i czaszka osteopatyczna dla Katedry Fizjoterapii, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa koncentratu wodorowęglanowego w kanistrach jednorazowego użytku dla potrzeb Ośrodka Dializ na lata 2024 - 2026 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
więcej: Modele w skali »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.