Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00351952/01 - Wynik z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz placu rekreacyjnego do ćwiczeń przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.4.2.) Miejscowość: Lubartów
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 (81) 855-22-73
1.4.8.) Numer faksu: +48 (81) 855-20-16
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329123
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00308229
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz placu rekreacyjnego do ćwiczeń przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie na terenie działek nr ewid. 67/3, 67/4, 69/4, położonych w obrębie 11-Łąkowa w Lubartowie.
2) Zamówienie swoim zakresem obejmuje między innymi:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej:
- wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, po dokonaniu wizji lokalnej, z zatwierdzeniem jej przez Zamawiającego,
- opracowanie mapy do celów projektowych dla planowanej inwestycji,
- przygotowanie wniosku zgłoszenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej łącznie z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
- uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych wraz z pokryciem ich kosztów,
- opracowanie projektu wykonawczego (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.),
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów dla danego terenu, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodnie z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi obowiązującymi na terenie kraju, normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji.
- Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej.
- W wersji papierowej dokumentację projektową oraz STWiOR należy wykonać w pięciu egzemplarzach, w wersji elektronicznej należy wykonać w dwóch kompletach. Dokumentację projektową i STWiOR w wersji elektronicznej należy przygotować w formacie plików PDF na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii.
- Dane osobowe zawarte w plikach powinny zostać zanonimizowane.
- Przygotowanie wniosku (wraz z poniesieniem kosztów jego opracowania) oraz uzyskanie decyzji w sprawie usunięcia drzew kolidujących z planowaną inwestycją, z zastrzeżeniem konieczności zachowania jak największej liczby istniejących drzew.
- Przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej jej wersji przed wystąpieniem z wnioskiem do Starosty Lubartowskiego.
- Bieżące uzgadnianie opracowań projektowych z Zamawiającym.
- Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego.
b) Wykonanie prac budowlano-montażowych z zagospodarowaniem terenu:
- Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
- Wykonanie prac ziemnych obejmujących odpowiednie przygotowanie
i wyrównanie terenu inwestycji, w tym nawiezienie i rozplantowanie ziemi tak, aby było możliwe zamontowanie projektowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów z niwelacją całości terenu.
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
- Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
- Ustanowienie kierownika robót oraz zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
- Zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji inwestycji.
- Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
- Prowadzenie dokumentacji budowy.
- Zagospodarowanie terenu (wraz z nasadzeniami zastępczymi w przypadku usunięcia drzew) wraz z nasadzeniami drzew i krzewów w łącznej ilości co najmniej 50 szt.
- Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
- Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
- Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- Opracowanie regulaminu, instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz zasad korzystania z urządzeń placu zabaw i placu rekreacyjnego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),
b) Wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:1000.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz placu rekreacyjnego do ćwiczeń przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie na terenie działek nr ewid. 67/3, 67/4, 69/4, położonych w obrębie 11-Łąkowa w Lubartowie.
2) Zamówienie swoim zakresem obejmuje między innymi:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej:
- wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, po dokonaniu wizji lokalnej, z zatwierdzeniem jej przez Zamawiającego,
- opracowanie mapy do celów projektowych dla planowanej inwestycji,
- przygotowanie wniosku zgłoszenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej łącznie z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
- uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych wraz z pokryciem ich kosztów,
- opracowanie projektu wykonawczego (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.),
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów dla danego terenu, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodnie z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi obowiązującymi na terenie kraju, normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji.
- Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej.
- W wersji papierowej dokumentację projektową oraz STWiOR należy wykonać w pięciu egzemplarzach, w wersji elektronicznej należy wykonać w dwóch kompletach. Dokumentację projektową i STWiOR w wersji elektronicznej należy przygotować w formacie plików PDF na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii.
- Dane osobowe zawarte w plikach powinny zostać zanonimizowane.
- Przygotowanie wniosku (wraz z poniesieniem kosztów jego opracowania) oraz uzyskanie decyzji w sprawie usunięcia drzew kolidujących z planowaną inwestycją, z zastrzeżeniem konieczności zachowania jak największej liczby istniejących drzew.
- Przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej jej wersji przed wystąpieniem z wnioskiem do Starosty Lubartowskiego.
- Bieżące uzgadnianie opracowań projektowych z Zamawiającym.
- Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego.
b) Wykonanie prac budowlano-montażowych z zagospodarowaniem terenu:
- Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
- Wykonanie prac ziemnych obejmujących odpowiednie przygotowanie
i wyrównanie terenu inwestycji, w tym nawiezienie i rozplantowanie ziemi tak, aby było możliwe zamontowanie projektowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów z niwelacją całości terenu.
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
- Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
- Ustanowienie kierownika robót oraz zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
- Zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji inwestycji.
- Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
- Prowadzenie dokumentacji budowy.
- Zagospodarowanie terenu (wraz z nasadzeniami zastępczymi w przypadku usunięcia drzew)
- Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
- Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
- Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- Opracowanie regulaminu, instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz zasad korzystania z urządzeń placu zabaw i placu rekreacyjnego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),
b) Wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:1000.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-31 12:00
Po zmianie:
2023-08-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-31 13:00
Po zmianie:
2023-08-02 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-29
Po zmianie:
2023-08-31
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa sterylizatora parowego 6 jednostek STU wraz z zamontowaniem, uruchomieniem, wykonania testów, przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi oraz transportem
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.