eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wizna › Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. kpt. Władysława Raginisa 35

1.5.2.) Miejscowość: Wizna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-430

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 888 90 00

1.5.8.) Numer faksu: 86 888 90 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawizna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wizna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adc8db57-d7b8-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc8db57-d7b8-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GŚ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5583608,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wiźnie
1. Przedmiot zamówienia tej części obejmuje:
- Modernizację budynku oczyszczalni ścieków w Wiźnie oraz układów zasilania, sterowania i automatyki kontrolno-pomiarowej (roboty budowlane i elektryczne),
- Modernizację systemu napowietrzania ścieków w oczyszczalni ścieków w Wiźnie, w tym systemu dekantacji ścieków oczyszczonych oraz przepompowni
- Instalacja przepompowni przed sitopiaskownikiem wraz ze zbiornikiem
- Instalacja sitopiaskownika w oczyszczalni ścieków w Wiźnie
- Instalacja przepływomierza elektromagnetycznego wraz z wymianą studni przepływomierza
- Instalacja punktu zlewnego w oczyszczalni ścieków w Wiźnie
Zakres poszczególnych etapów szczegółowo opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wykorzystując Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 4004387,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Instalacja prasy do osadu w oczyszczalni ścieków w Wiźnie
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Wiźnie, obejmujący również instalację odwadniania osadów wraz z higienizacją. Do odwodnienia osadu przewiduje się zastosowanie prasy śrubowej uzyskującej maksymalnie możliwe stężenia suchej masy w osadzie po odwodnieniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ : „ Opis: Dostawa i montaż prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Wiźnie”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących, (w tym: przebić, przekuć, skuć betonów, wykonania nadlewek) związanych z podłączeniem i sterowaniem, bez których nie będzie można przystąpić do użytkowania prasy.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje montaż prasy w budynku oczyszczalni ścieków, z wyrzutem osadu na zewnątrz. Osad trafiał będzie na przyczepę do osadu.
4) Wykonawca przeprowadzi rozruch technologiczny i szkolenie obsługi na miejscu montażu prasy.
5) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny, a także zapewni 100% dostępność części zamiennych i/lub zużywających się.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady zmniejszające wartość lub użyteczność zrealizowanego przedmiotu umowy, jak również za niezgodności między asortymentem zamówionym, a dostarczonym.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Ponadto zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego.
8) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami prawa dla tego typu towarów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
9) Odbiór przedmiotu zamówienia dokonywać będzie wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego, w obecności pełnomocnika Wykonawcy w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy.
10) Do protokołu odbioru Wykonawca winien dołączyć niezbędne badanie (atesty) oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa oświadczające spełnianie określonych wymagań.
11) W sytuacji, gdy podczas czynności odbioru Zamawiający stwierdzi występowanie wad, może odmówić odebrania przedmiotu umowy i podpisania protokołu odbioru dostawy.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu: dostaw wadliwych, o nieodpowiedniej jakości, nie odpowiadającej opisowi zawartemu w SWZ.
13) Wymaga się, aby oferowane urządzenia nie były urządzeniami testowymi ani prototypowymi. Celem potwierdzenia tego faktu wymagane jest przedstawienie wraz z ofertą dwóch listów referencyjnyjnych, wystawionych przez Użytkownika instalacji odwadniania osadów (komunalne oczyszczalnie ścieków), na których zastosowano poszczególne urządzenia, które zdaniem oferenta spełniają kryterium równoważności. Poprzez oczyszczalnie komunalne należy rozumieć obiekty, w których co najmniej 70% ścieków dopływających stanowią ścieki bytowo – gospodarcze. Z uwagi na to , że każdy obiekt posiada swoja specyfikę i pewne typy urządzeń mogą być indywidualnie dostosowane do specyfiki obiektu wskazane obiekty referencyjne, na których zamontowano urządzenia z listy będą technicznie zgodne z wymogami określonymi dla każdego z urządzeń zawartych w opisie. Dodatkowo do oferty należy dołączyć przykładowe Certyfikaty CE dla kluczowych urządzeń wchodzących w skład instalacji oraz procedurę certyfikacji CE instalacji. Po wykonaniu montażu instalacji Dostawca zobowiązuje się przeprowadzić certyfikację CE według załączonej procedury do oferty.
14. Wykonawca powinien mieć minimum 10 letnie doświadczenie w zakresie produkcji urządzeń ze stali nierdzewnych dedykowanych dla oczyszczalni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

4.5.5.) Wartość części: 677500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja przepompowni ścieków kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych na terenie gminy Wizna
Zakres prac modernizacyjnych na poszczególnych przepompowniach ścieków w Wiźnie określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (rozdział 1.5.6) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 12 przepompowni ścieków w następujących lokalizacjach:
a) Przepompownia nr 1- ul. Stefana Czarneckiego 47
b) Przepompownia nr 2- ul. Stefana Czarneckiego 95
c) Przepompownia nr 3- ul. Szosa Białostocka 6
d) Przepompownia nr 4 – ul. Witkowo
e) Przepompownia nr 5 - skrzyżowanie ul. Nadnarwiańskiej i Kopernika
f) Przepompownia nr 6 – Kramkowo 9
g) Przepompownia nr 7 – Kramkowo
h) Przepompownia nr 8 - Szosa Białostocka 1
i) Przepompownia nr 9 - Szosa Białostocka 2
j) Przepompownia nr 10 – ul. Jana Pawła 28
k) Przepompownia nr 11 – ul. Zamkowa 1
l) Przepompownia nr 12 – ul. Kombatantów 2

UWAGA!: Wszystkie urządzenia powinny pochodzić od jednego producenta i posiadać serwis firmowy lub autoryzowany na terenie Polski gwarantujący szybką obsługę gwarancyjną jak i pogwarancyjną.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wykorzystując Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 901720,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.