eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Budowa chodnika w ciągu ul. Gilowej w ramach zad. inwest.pn.: "Rewitalizacja przestrzeni miejskich-budowa nowych miejsc parking. wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych" -zam. podobne



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu ul. Gilowej w ramach zad. inwest.pn.:
”Rewitalizacja przestrzeni miejskich–budowa nowych miejsc parking. wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych”
-zam. podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkoziel@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu ul. Gilowej w ramach zad. inwest.pn.:
”Rewitalizacja przestrzeni miejskich–budowa nowych miejsc parking. wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych”
-zam. podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84045743-45ef-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa chodnika w ciągu ulicy Gilowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja przestrzeni miejskich (...) -zamówienie podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Regulacje intertemporalne:
Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych https://www.uzp.gov.pl/nowe-pzp/interpretacje/nowe-pzp-w-pytaniach-i-odpowiedziach przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej zwanej: „nową ustawą Pzp”, znajdują zastosowanie w odniesieniu do postępowań o udzielenie zamówień publicznych wszczynanych po dniu 31 grudnia 2020 r., w tym także w trybie zamówienia z wolnej ręki.
W przypadku zatem postępowań wszczynanych po dniu wejścia w życie nowej ustawy Pzp, zamawiający będzie uprawniony do udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowanych, o ile spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Stosownie do treści tego przepisu zamawiający może skorzystać z możliwości udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamów.podst.(..)ciąg dalszy w sekcji VI ogłoszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WID.271.4. 55. 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia podobnego jest wykonanie robót
obejmujących dobudowę chodnika od zakończonego zakresu do ulicy Relaksowej.
Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych analogicznych do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego- zwiększenie ilości robót.
2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
2.1.Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz.110 z późn. zm.).
2.2.Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2068 z późn. zm.).
2.3.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem(Dz. U z 2020 r., poz. 470 z późn. zm.).
2.4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311, z późn. zm.).
2.5.Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).

ciąg dalszy sekcji VI ogł.:
Zam. dokonał oszacowania wart. zam. podobn. już na etapie postępowania podstawowego co oznacza, że dokonał określenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia podobnego już w procedurze zmierzającej do udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamawiający, zgodnie z wymogiem art. 214 ust. 1 pkt 7 Ust., wskazał w opisie przedm. zam. podst. (pkt.4.2.SIWZ oraz sekcji II.7 ogł. o zam.) zarówno ewentualny zakres robót bud. oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone.
Roboty budowlane, które zostaną zlecone w ramach przedmiotowego zam. podobn. nie powodują zmiany charakteru zam. podst., które swoim zakresem obejmują roboty dotyczące nawierzchni, ponadto do ich realizacji wymagane są osoby legitymujące się uprawnieniami w specjalnościach tożsamych do wymaganych w zam. podst.
Zam. podob. zlecone zostanie dotychczasowemu Wykon. robót tj. NOVUM Stone Expert Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą 40-562 K-ce, ul. Kredytowa 9, z którym zawarto umowę o udzielenie zam. podst. w dniu 04.12.2018r. (ogł.o udzieleniu zam. nr 500303542-N-2018 z dn. 19.12.18 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265195,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265195,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265195,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Stone Expert Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442892872

7.3.3) Ulica: Kredytowa 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-562

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265195,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu Umowy ustala się na dzień zawarcia umowy przez obie strony.
2. Termin wykonania przedmiotu Umowy – do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.