Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Frygijskiej w zakresie monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Frygijskiej w zakresie monitoringu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b814e00f-08d7-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Frygijskiej - zamówienie powtarzane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272216/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
a) Postępowanie podst. udzielono w trybie podstawowym bez negocjacji;
b) Możliwość udzielenia niniejsze zamówienia została przewidziana w pkt 4.2.13.) i pkt 4.2.14.) Ogłoszenia o zamówieniu (nr 2022/BZP 0057876/01 z dnia 2022-02-15) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane. Polegało będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. budowę parkowego monitoringu CCTV, łącznie 10 kamer, budowę linii sygnałowej monitoringowej doziemnej, skrzynkę teletechniczną.
c) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 81 300,81 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego.
d) Zamówienie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa podpisana została 20.05.2022 r.)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-21f732c9-8b47-11ec-94c8-de8df8ed9da1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.18.2022.MMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje w ramach zadania pn.: „Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Frygijskiej” wykonacie robót budowanych związanych z wykonaniem monitoringu parkowego CCTV, obejmującego łącznie:
a) montaż 10 kamer;
b) budowę linii sygnałowej monitoringowej doziemnej,
c) skrzynkę teletechniczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) w zakresie części dotyczącej monitoringu: projekt budowlany – branża elektryczna (oświetlenie) i teletechniczna (monitoring) – tom III – opracowanym przez mgr inż. Dariusza Placzyńskiego dla firmy projektowej LS – PROJECT SIKORSKI MACIEJ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna opracowanej przez firmę PROJ-COMPLEX Małgorzata Teresa Kaczmarek: inż. Małgorzata Kaczmarek, dla firmy projektowej LS – PROJECT SIKORSKI MACIEJ.
c) projektowane postanowienia umowy.
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 tygodni od dnia podpisania umowy (skrócenie tego terminu będzie przedmiotem negocjacji).
Gwarancja i rękojmia za wady na roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres minimum 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres to 36 miesięcy, wydłużenie tego okresu będzie przedmiotem negocjacji).
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w projekcie budowlanym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. załącznikach, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w trakcie negocjacji, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe Wykonawca składa w takcie negocjacji.
Informacje dotyczące wymogów zatrudnienia pracowników wykonawcy lub podwykonawcy Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w okresie prowadzenia robót budowlanych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty montażowe;
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do zaproszenia.
Podwykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakresu), której/ych wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om (jeżeli przewiduje udział podwykonawców) i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu).
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182210398
7.3.3) Ulica: Swarzewska 50/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SOŁECTWIE EMILÓW, MARIAMPOL, SEWERYNÓW I MACIEJOWICE
- Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim"
- Modernizacja stadionu w Małomicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.