eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › "Przebudowa i modernizacja drogi gminnej wewnętrznej położonej w miejscowości Chałupy w Gminie Świeszyno".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja drogi gminnej wewnętrznej położonej w miejscowości Chałupy w Gminie Świeszyno”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 60 120

1.5.8.) Numer faksu: 94 31 61 491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja drogi gminnej wewnętrznej położonej w miejscowości Chałupy w Gminie Świeszyno”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4905df11-43ac-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266856/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego w miejscowości Chałupy, gm. Świeszyno.
3.2.1. Miejsce realizacji
Przedmiotowe zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego , zlokalizowanej działce drogowej nr 192/7, oraz działkach budowlanych nr 192/36, 192/56, 192/74, 194/41 na terenie miejscowości Chałupy w gminie Świeszyno.
3.2.2 Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje przebudowę drogi, która obecnie ma nawierzchnię gruntową wraz
z kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu.
Stan obecny: obszar będący celem opracowania to osiedle mieszkaniowe zabudowane głównie domami jednorodzinnymi, a także działkami rolnymi siedliskowymi w miejscowości Chałupy w gminie Świeszyno. Wjazd na obszar osiedla objętego zakresem opracowania, jest zapewniony od strony północnej gdzie przedmiotowa droga łączy się z przebudowaną drogą gminną znajdującą się na działce 699 oraz od strony południowej wjazd zapewnia obecnie zjazd o nawierzchni asfaltowej z drogi wojewódzkiej Nr 167 biegnącej z Koszalina w kierunku Tychowa. Teren znajdujący się na działkach nr 192/7 obr. 0071 Świeszyno użytkowany jest pod drogi gminne. W części utwardzony jako droga gruntowa. Działki nr 192/36, 192/56, 192/74, 194/41 są działkami prywatnymi, niezabudowanymi, do których uzyskana została zgoda na zaprojektowanie i wybudowanie drogi. W obecnej chwili przebieg tych dróg jest prawnie nieuregulowany. Przechodzą one przez działki pasa drogowego oraz działki prywatnych właścicieli. Nawierzchnia ich jest nieregularna i składa się z różnej formy destruktu, żużlu oraz jest w formie nawierzchni gruntowej. W działkach pasa drogowego zlokalizowane są sieci elektryczne, gazowe, wodne, kanalizacyjne i telekomunikacyjne.
Stan docelowy: planowane zadanie polega na przebudowie i rozbudowie dróg gminnych wewnętrznych na terenie miejscowości Chałupy w gminie Świeszyno. Zadanie lokalizowane jest na działkach 192/7, 192/36, 192/56, 192/74, 194/41 obr. 0071 Świeszyno. Odcinek przebudowy drogi ma początek w miejscu połączenia się z nawierzchnią drogi na działce 699, a kończy się skrzyżowaniem z Drogą Wojewódzką. Nawierzchnia odcinaka w całości wykonana będzie z drobnowymiarowych elementów betonowych. Wykonane zostaną nowe zjazdy indywidualne do posesji, które położone są wzdłuż projektowanego odcinka. Minimalna szerokość zjazdu będzie wynosiła 3,0 m. Szerokość będzie dostosowana do istniejących bram wjazdowych, jednakże nie będą szersze niż 5 metrów. Krawędź zjazdu i jezdni będą wykształtowane skosem 1:1. W przypadku małej długości zjazdu dopuszcza się możliwość wykonania zjazdu w kształcie przybliżonego prostokąta. Na załączonej do wniosku mapie widoczne są planowane do wykonania zjazdy do posesji, które mają przygotowane bramy. Jeśli do czasu realizacji niniejszego przedsięwzięcia zostaną wykonane nowe bramy lub wybudowane nowe budynki to należy zapewnić dla nich również zjazdy. Działka nr 192/100 obr. Świeszyno, ma istniejący zjazd. Zakłada się jednak, że przy realizacji niniejszego projektu zostanie rozebrana jej nawierzchnia. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia zgodnie z pozostałymi zjazdami w celu wizualnego wydzielenia nawierzchni jezdni od zjazdu. Sam kształt zjazdu zostanie bez zmian. Odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie poprzez wpusty uliczne, które zostaną odtworzone lub nowo zaprojektowane. Armatura uzbrojenia podziemnego w związku ze zmianą niwelety będzie wymieniona na nową - włazy, pokrywy, zabezpieczenie zasuw. Woda opadowa zebrana w kolektorze od studni d3 należy doprowadzić do istniejącego rowu na działce 75/5 wspólną siecią odwadniającą drogi na działkach 699 i 192/7. Podsumowując dla całej inwestycji wykonane będzie oświetlenie i kanalizacja deszczowa.
Szczegółowy zakres robót zawarto rozdz. I Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250784,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy BERNACKI Edward Bernacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330009764

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 19

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 76-679

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.