Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263478/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00273206/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pawłów w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Pawłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36602802900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoo@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00027020200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 89
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-pawlow@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szerzawach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121796000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szerzawy 104
1.5.2.) Miejscowość: Szerzawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-27-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-szerzawy@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Chybicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121806600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chybice 50
1.5.2.) Miejscowość: Chybice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 334-41-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-chybice@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Łomnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121795400000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomno 20
1.5.2.) Miejscowość: Łomno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-29-57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-lomno@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzepinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121792500000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepin Drugi 154
1.5.2.) Miejscowość: Rzepin Drugi
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-rzepin@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Radkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121808900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radkowice Kolonia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radkowice Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-radkowice@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121793100000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 58
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-15-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-dabrowa@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Godowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121791900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Godów 56
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-15-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-godow@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jadownikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121810300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jadowniki 49
1.5.2.) Miejscowość: Jadowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-jadowniki@i-poczta.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 29066483800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 274-89-47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.pawlow@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usługowo-Inwestycyjny w Pawłowie z/s w Brzeziu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 29037739800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzezie 85A
1.5.2.) Miejscowość: Brzezie
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-27-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzui.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pawłów w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b36421-4158-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003634/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby gminy Pawłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263478/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602281,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. Szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie ok. 2.105.880 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne zobowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476432,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1626665,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476432,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innogy Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794
7.3.3) Ulica: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-347
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476432,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy".
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kamień Krajeński.
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.