eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pawłów w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pawłów w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Pawłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36602802900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoo@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00027020200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 89

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-pawlow@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szerzawach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121796000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzawy 104

1.5.2.) Miejscowość: Szerzawy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-27-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-szerzawy@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Chybicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121806600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chybice 50

1.5.2.) Miejscowość: Chybice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 334-41-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-chybice@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Łomnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121795400000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomno 20

1.5.2.) Miejscowość: Łomno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-29-57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-lomno@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzepinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121792500000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepin Drugi 154

1.5.2.) Miejscowość: Rzepin Drugi

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-rzepin@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Radkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121808900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radkowice Kolonia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radkowice Kolonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-radkowice@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121793100000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 58

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-15-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-dabrowa@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Godowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121791900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Godów 56

1.5.2.) Miejscowość: Godów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-15-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-godow@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jadownikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00121810300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jadowniki 49

1.5.2.) Miejscowość: Jadowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ds-jadowniki@i-poczta.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 29066483800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 274-89-47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.pawlow@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usługowo-Inwestycyjny w Pawłowie z/s w Brzeziu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 29037739800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzezie 85A

1.5.2.) Miejscowość: Brzezie

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-27-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzui.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pawłów w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b36421-4158-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003634/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby gminy Pawłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263478/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 602281,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. Szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie ok. 2.105.880 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne zobowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476432,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1626665,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476432,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innogy Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794

7.3.3) Ulica: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-347

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476432,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty brutto wybranego Wykonawcy dla taryfy: C11, C12A, C21, B11, B21, B23 oraz taryfy wygodnej wynosi: 0,7011 zł/kWh .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.