Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091710/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia fundamentów odwodnienia budynków przychodni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690561132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178669606
1.5.8.) Numer faksu: 178669601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wzsrzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wzsrzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia fundamentów odwodnienia budynków przychodni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e989f205-d3f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011654/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia, fundamentów, odwodnienia budynku przychodni przy ul. Hetmańskiej 120
1.1.2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia, fundamentów, odwodnienia budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091710/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-2710/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia fundamentów odwodnienia budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3.Zakres robót dla budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego przy ul. Warzywnej 3, 35-310 Rzeszów:
1) Roboty wewnętrzne:
a) Roboty przygotowawcze: zabezpieczenie dokumentów regałów, urządzeń, przygotowanie pomieszczeń do przeprowadzenia remontu.
b) Skucie tynków na ścianach piwnicy (miejsca z wykwitami pleśni oraz grzybów).
c) Rozebranie posadzek z płytek.
d) Osuszenie zawilgotniałych ścian.
e) Oczyszczenie i odgrzybienie ścian.
f) Gruntowanie podłoży.
g) Uzupełnienie tynków.
h) Pomalowani ścian piwnicy.
i) Odtworzenie posadzek, ułożenie płytek, cokolików.
2) Roboty zewnętrzne:
a) Rozebranie opaski odbojowej betonowej.
b) Rozebranie asfaltu.
c) Rozebranie płytek na schodach.
d) Uzupełnienie ubytków w konstrukcji schodów.
e) Wykopy przy istniejących fundamentach.
f) Oczyszczenie ścian fundamentowych.
g) Odgrzybienie fundamentów.
h) Gruntowanie fundamentów.
i) Wyrównanie ścian fundamentowych, przygotowanie pod izolacje.
j) Wykonanie izolacji bitumicznej grubowarstwowej np. PCI. 2K lub równoważny - 3 warstwy
k) Wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych XPS.
l) Montaż folii kubełkowej.
m) Wykonanie docieplenia cokołu wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.
n) Remont doświetlaczy okien piwnicy remont krat uzupełnienie ubytków ścian, renowacja pomalowanie tynków.
o) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku wraz ze studniami rewizyjnymi separatorem i wpięciem w istniejącą deszczówki.
p) Zasypanie fundamentów żwirem.
q) Wywóz nadmiaru ziemi.
r) Wykonanie opaski odbojowej z kostki wraz z obrzeżami.
s) Wykonanie izolacji przeciwwodnej schodów.
t) Ułożenie płytek na schodach.
u) Wykonanie obróbek blacharskich.
v) Utylizacja gruzu, oraz wszystkich materiałów rozbiórkowych.
w) Przygotowanie dokumentacji budowlanej dla przedmiotowego zadania.
x) Bieżąca inwentaryzacja geodezyjna instalacji.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-dokumentacja projektowa (przedmiary robót), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
-projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
- stanowiące załączniki do SWZ i dostępne w oddzielnych plikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43124100-9 - Drenaże
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 585365,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia fundamentów odwodnienia budynku przychodni przy ul. Hetmańskiej 120.Zakres robót dla budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego przy ul. Hetmańskiej 120”, 35-078 Rzeszów:
1) Roboty wewnętrzne:
a) Roboty przygotowawcze: zabezpieczenie dokumentów regałów, urządzeń, przygotowanie pomieszczeń do przeprowadzenia remontu, demontaż i ponowny montaż grzejników.
b) Skucie tynków na ścianach piwnicy (miejsca z wykwitami pleśni oraz grzybów).
c) Rozebranie posadzek z płytek.
d) Osuszenie zawilgotniałych ścian.
e) Oczyszczenie i odgrzybienie ścian.
f) Gruntowanie podłoży.
g) Uzupełnienie tynków.
h) Pomalowani ścian piwnicy.
i) Odtworzenie posadzek, ułożenie płytek, cokolików.
2) Roboty zewnętrzne:
a) Rozebranie opaski odbojowej betonowej.
b) Rozebranie płytek na schodach.
c) Rozebranie schodów betonowych.
d) Rozebranie ścian z cegły.(przy schodach)
e) Wykopy przy istniejących fundamentach.
f) Oczyszczenie ścian fundamentowych
g) Odgrzybienie fundamentów.
h) Gruntowanie fundamentów
i) Wyrównanie ścian fundamentowych, przygotowanie pod izolacje.
j) Wykonanie izolacji bitumicznej grubowarstwowej np. PCI. 2K lub równoważny - 3 warstwy.
k) Wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych XPS.
l) Montaż folii kubełkowej.
m) Wykonanie docieplenia cokołu wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.
n) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku wraz ze studniami rewizyjnymi separatorem i wpięciem w istniejącą deszczówki.
o) Zasypanie fundamentów żwirem.
p) Wywóz nadmiaru ziemi.
q) Wykonanie opaski odbojowej z kostki wraz z obrzeżami.
r) Wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych.
s) Wykonanie izolacji przeciwwodnej schodów.
t) Ułożenie płytek na schodach.
u) Remont zejścia do archiwum docieplenie wraz z wyprawą elewacyjną, wymiana stolarki drzwiowej.
v) Wykonanie obróbek blacharskich.
w) Utylizacja gruzu, oraz wszystkich materiałów rozbiórkowych.
x) Przygotowanie dokumentacji budowlanej dla przedmiotowego zadania.
y) Bieżąca inwentaryzacja geodezyjna instalacji.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-dokumentacja projektowa (przedmiary robót), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
-projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
- stanowiące załączniki do SWZ i dostępne w oddzielnych plikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43124100-9 - Drenaże
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 585365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 ust. 3 w związku z art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie.
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 ust. 3 w związku z art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie.
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.