eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach

1.3.) Oddział zamawiającego: spzozmyslenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmyslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmyslenice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4435fc51-c3f0-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala i Hotelu dla Pielęgniarek - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż wystąpiła przesłanka skutkująca obligatoryjnym obowiązkiem unieważnienia postępowania wynikająca z art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, dalej ,,Pzp”).
Po dokonaniu otwarcia ofert po stronie Zamawiającego wystąpiły okoliczności, skutkujące koniecznością wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia o charakterze ilościowych, w szczególności w ilościach kontenerów, używanych do realizacji zamówienia. Zmiana ilości kontenerów na odpady stanowiła również przedmiot wewnętrznych weryfikacji i sprawdzeń. W wyniku przeprowadzonych czynności audytowanych w dniach 26.02.2024 – 27.02.2024 r. Zamawiający powziął wiedzę, skutkującą koniecznością wprowadzenia dodatkowej segregacji zarówno odpadów zakaźnych jak i odpadów komunalnych. W następstwie wskazanych powyżej okoliczności faktycznych, w dniu 15.03.2024 r. Zamawiający zakupił 7 stacji do segregacji odpadów. W następstwie zrealizowanych czynności Zamawiający ustalił również, że konieczne jest zwiększenie ilości pojemników przeznaczonych do przechowywania nieczystości stałych niesegregowanych. W szczególności Zamawiający ustalił, że ilość ta powinna wynosić 14 szt, zamiast ustalonych w pierwotnie w SWZ 10 szt. Tym samym ustalono, że opis przedmiotu zamówienia odbiegał istotnie od faktycznego zapotrzebowania, które uległo zmianom już w trakcie prowadzonej procedury. Zamawiający nie dokonał w tym zakresie zmian treści specyfikacji warunków zamówienia przed terminem składania ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.