eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy oraz sprzęt RTV Gminnej Biblioteki Publicznej w Krościenku nad Dunajcem



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy oraz sprzęt RTV Gminnej Biblioteki Publicznej w Krościenku nad Dunajcem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KROŚCIENKU NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492826894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 15

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 262-31-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kroscienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kroscienko-nad-dunajcem.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy oraz sprzęt RTV Gminnej Biblioteki Publicznej w Krościenku nad Dunajcem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecd9bad-51ed-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00238095/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Krościenku n.D.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP.27.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105245,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy oraz sprzęt RTV Gminnej Biblioteki Publicznej w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu „Budowa budynku administracji publicznej z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę Publiczną w Krościenku nad Dunajcem wraz z wyposażeniem.” Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2, Kierunek Interwencji 2.1. Infrastruktura Bibliotek 2021-2025. W zakres zamówienia wchodzi dostawa następującego sprzętu: telewizor 65 cali - 2 szt., laptop z oprogramowaniem - 2 szt., zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 3 szt., drukarka laserowa – urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., monitor interaktywny dotykowy do pisania - 1 szt., konsola do gier - 1 szt., niszczarka automatyczna - 1 szt., projektor z automatycznym ekranem – zestaw - 1 szt., panele interaktywne stojące - 2 szt., aparat fotograficzny ze statywem - 1 szt., serwer plików Nas - 1 szt., przenośny głośnik bezprzewodowy - zestaw - 1 szt., zestaw do monitoringu z kamerami - 1 szt., powiększalnik przenośny dla osób słabowidzących - 1 szt, gogle VR samodzielne - 3 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38652200-2 - Powiększalniki

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48823000-3 - Serwery plików

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyżej wymienionym postępowaniu, prowadzonym w trybie podstawowym, opublikowanym na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00292862/01 z dnia 2021-11-30, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.12.2021r. do godz. 10:00 wpłynęło pięć ofert. W wyniku powtórnego badania i oceny, odrzucono ofertę złożoną przez firmę MPC Paweł Oleksiewicz z siedzibą ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno. W związku z powyższym najkorzystniejszą ofertą jest oferta złożona przez firmę F.H.U. MIKOŁAJCZYK 24, Grzegorz Mikołajczyk, z siedzibą ul. Mickiewicza 11, 34-450 Krościenko n.D., z ceną brutto 152 601,91 zł. Kwota ta przewyższa kwotę 140 000,00 zł, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał ponownie oceny swoich możliwości finansowych. W wyniku przeprowadzonej weryfikacji stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.:„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert (…)”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152601,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152601,91 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.